havkat Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei! Noen av mine mannlige venner på facebook, har skrevet tall på statusen sin på facebook. Og de nekter å si hva det betyr, det er bare menn som skriver det.. Og vi damer hadde farge for ikke så lenge siden også.. Men, hva betyr egentlig de tallene ? Eksempel på tall jeg har sett er 108 og 1002 Håper noen kan hjelpe meg, for jeg er så nysgjerrig Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 hmm.. De tallene sier meg ingenting Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei! Noen av mine mannlige venner på facebook, har skrevet tall på statusen sin på facebook. Og de nekter å si hva det betyr, det er bare menn som skriver det.. Og vi damer hadde farge for ikke så lenge siden også.. Men, hva betyr egentlig de tallene ? Eksempel på tall jeg har sett er 108 og 1002 Håper noen kan hjelpe meg, for jeg er så nysgjerrig Slik er det å smake sin egen medisin. Lenke til kommentar
havkat Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 hmm.. De tallene sier meg ingenting Hehe Klare ikke komme på noe det kan stemme meg jeg heller skjønner du.. Bah, blir oppgitt Ikke vill de si det heller, fordi det er en manne ting -.- Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ja, akkurat som de rare setningene deres som er laget av bursdagsdatoene deres Lenke til kommentar
havkat Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Hmmm.. Jojo Men, åhhh Jeg vil vite det -.- Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tipper det er antall personer som har spurt hva tallet betyr. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Et eksempel hun hadde var over 1000, så tviler for det. Lenke til kommentar
havkat Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Tipper det er antall personer som har spurt hva tallet betyr. Hmmm, kanskje.. Men, tviler egentlig på det, for da skulle han ha endret det etter at jeg spurte da Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Vel, alt blir jo ren gjetting uansett. Antall tyrkisk pepper personen har spist på en dag? Lenke til kommentar
havkat Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Vel, alt blir jo ren gjetting uansett. Antall tyrkisk pepper personen har spist på en dag? Sant det da, har prøvd å gjettet meg frem jeg også, men finner ikke noe som faktisk kan stemme med de tallene da, så håpet egentlig på at det var noen som viste det Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Vet jo det - men er jo ikke noe gøy å avsløre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Nå misliker jeg generelt sett å referere til itavisens artikler men; http://www.itavisen.no/833160/kake-elskende-facebook-virus Lenke til kommentar
havkat Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Vet jo det - men er jo ikke noe gøy å avsløre det. Bah Joooooda, det er veldig gøy å avsløre Mannfolk! Hehe Lenke til kommentar
havkat Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Nå misliker jeg generelt sett å referere til itavisens artikler men; http://www.itavisen.no/833160/kake-elskende-facebook-virus Det har jo ingenting med tallene å gjør da.. Ingen som vet hva det betyr da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Så du tror ikke at det muligens er en sammenheng altså? Lenke til kommentar
havkat Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Så du tror ikke at det muligens er en sammenheng altså? Nei, ikke egentlig.. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Har fått det nummeret bak Facebook, men aner ikke hvordan jeg får det bort... Noen som har noen tips? OPPDATERING; Det stod et nummer bak Facebook, oppdaget at det var sammenfallende med antall varsler jeg hadde, og at det ble borte når jeg trykket på ikonet for varsler. Endret 4. august 2010 av abrj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå