Ferdizz Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Hei, jeg har lenge leita etter en ny laptop, og nå har jeg kommet fram til to bærbare som ser ganske greie ut . Men jeg vet ikke hvilken av de jeg skal velge. Aceren er 2500 kr dyrere enn HP'en, er Aceren verdt det? For jeg ser at noen plasser er HP'en bedre enn Aceren. Jeg har tenkt å bruke ca 7000 kr - 10 000 kr (absolutt maks 11 000 kr). Jeg skal bruke pcen til gaming for det meste, men også videoredigering, så prosessoren og ram'en må være bra. Er HP'en og Aceren god nok? Hvilken av de er best til det i forhold til prisen? Og har dere noen egne forslag som er bedre ? Må være 17 tommer, harddisk plass er ikke viktig, men gjerne en rask en. Batteritiden er ikke viktig. Helst en god oppløsning og må ha minst 4gb ram . Noen forslag ? Her er de to laptopene jeg har kommet fram til hvis ingen kommer med bedre forslag : - HP Pavilion DV7-2280 - Acer Aspire 8935G EDIT: Jeg så nettop at prisen på Aceren gikk fra 10 000kr til 13 000 kr nå nettop Men jeg har den med for det om, siden jeg ikke skal kjøpe pcen før i juni ca Takker for svar Endret 18. januar 2010 av ---Help--- Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) jeg har tenkt å kjøpe 2280'en, men hadde jeg sett acern til 10 000 med de specsa tror jeg at jeg hadde slått til med den med en gang. Den har bedre prosessor og et høyere klokket grafikkort enn det som 2280 har, så ja acern er bedre Edit: jeg så at den er på 18" og det blir for stort for meg dessuten har den 5400 rpm mot 2280's 7200 rpm.. hp'en har, som du har sett, raskere hdd.. Endret 18. januar 2010 av Spinexel Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 er det ikke litt tidlig å begynne å spør om en av pcen, da innen juni har det sikkert kommet en del nye modeller og disse modellene sikkert har fått ned masse i pris eller ikke lenger er tilgjengelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå