Robz Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har da et kjapt crossfire spørsmål, skal nå ha nytt hovedkort, prossesor og ram. Hovedkortet er da dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=513311. Eneste som er at crossfire med dette hovedkortet blir da x8/x8. Kortet jeg har er: XFX Radeon HD 5770. Nye deler skal bestilles nå og har planer om å kjøre crossfire å kjøpe enda et i Februar eller Mars. Så da er spørsmålet mitt, x8/x8 med 5770 er det bra nok eller vil jeg tape mye på det ved å kjøre x8/x8 og ikke x16/x16. Så hovedspørsmålet mitt er da, burde jeg vente til 15. Februar så jeg da får råd til x16/x16 hovedkort. Eller burde jeg bare kjøpe nå? Det frister også veldig å kjøpe nå siden hovedkortet mitt engang støtter vel ikke kortet mitt ut for de som lurer er det et: ASUS PTGD-LA som er 5 år gammalt drit. Så derfor frister det mye med ny prossessor + ram + hk nå. Som sagt kjøpe x8/x8 nå å kjøre det med crossfire XFX 5770 eller vente til 15. Februar så jeg da får kjøpt x16/x16, hva tenker dere ut ifra deres egne erfaringer å meninger? Takker for svar på forhånd, vis jeg bestemmer meg for x8/x8 så bestiller jeg deler i dag, eller i morra. ~ Mvh Robz Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 8x8 er mer en nok til 5770 Lenke til kommentar
Robz Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 ok hørtes nå greit ut, men har lyst til å vite litt mere. eventuelt vis jeg kjører crossfire 5770, så kommer jeg da til å ha dette i 2-3 år. før jeg eventulet bytter ut skjermkorta. Men takk for svar. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 du kommer nok til å bytte HK i samme sleng om 3-4 år uansett.. Lenke til kommentar
Robz Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Det er sant, lurer bare på om dette oppsettet vil holde bra i 2-3 år siden blir nok masse nytt om 2-3 år. Da har jeg jo sikkert gått over 1 år i læra å. Så da har jeg også litt mere penger å rutte med. Lest noe par tester å ser du taper litt, men ikke så veldig mye, trur jeg går for x8/x8 jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå