Jakoozie Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Beyond Good And Evil 2 og I Am Alive er fortsatt under utvikling. Les mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Sweet. Ett av de mest sjarmerende spillene jeg har hatt gleden av å spille fortjener virkelig en oppfølger. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ble det bekreftet at denne videoen faktisk ER fra Beyond Good and Evil 2? Mener å ha lest da den først kom at det ikke var bekreftet. Ser unektelig veldig herlig ut Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Oh! Jeg kjøpte førstespillet på impuls fra en hylle på Rimi en dag jeg kjedet meg. Forventet aldri å få den slags uttelling for femtilappen, eller hva det nå kostet. Jeg trodde dette var bekreftet avlyst, men tydeligvis ikke Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Beyond Good & Evil er jo en klassiker, men ut i fra den traileren jeg så der fikk jeg litt mer mirror's edge vibber enn jeg føler at jeg burde ha fått.. Uansett, man kan jo i grunn dømme veldig lite ut i fra en trailer, så jeg satser på at oppfølgeren blir knall! Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det var en skikkelig god nyhet på bæsjemandag. Pey'J er ikke Jades biologiske onkel så hvordan det er forstyrrende er litt vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Nå har jeg sett traileren og jeg må si jeg ble litt skuffet over den visuelle stilen de har valgt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg