blinc Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Får ikke flashet Vertex fra 1.3 til 1.4 Har usb stikk updateren men den finner ikke min Vertex 1.3 er forøvrig en møkka FW siden den verken har GC eller TRIM? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 1.3 er en god FW, den beste som er tilgjengelig per i dag vil jeg påstå. Det er riktig at den ikke har TRIM men den har GC. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 GC eller Wiper, som det kaller seg når fila åpnes, utfører ingen prosess hos meg. Søker gjennom discene jeg har, men sier at den ikke kan utføre på noen av discene (discene i denne sammenheng er alle a:\ c:\ osv) Lenke til kommentar
Anv Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 GC er innebygget i firmewaren og kjøres ikke fra OS. Hvis du mener at ytelsen er degradert kan du vurdere en HDDerase. (den sletter alle data så ta backup) FW 1.5 er på vei fra OCZ og de snakker om å slippe den i løpet av de nærmeste dagene, jeg foreslår at du venter på den. 1.4x har vært en dårlig fw for meg, ytelsen har vært *betydelig* dårligere enn ved 1.3. Hvorfor vil du absolutt kjøre Viper? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Ocz skriver dette om fila: User-Initiated Garbage Collection helps restore performance on Vertex, Vertex Turbo, Vertex EX (FW 1.20), and Agility. Men hvis GC i FW gjør det like bra er alle glade:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå