medlem-68510 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg er på utkikk etter et nytt kabinett av god kvalitet hvor det er lett å organisere kabler, og hvor det er plass til disker i massevis. Om det ikke er nok plass i kabinettet til ønsket antall disker får jeg skaffe meg noen slike. Interessant produkt mtp. at det går 5 disker på 3 brønner, hvor de fleste andre produkt kun har plass til 4 disker i 3 brønner. Inspill ønskes både på kabinett og drevramme. EDIT: Disse liker jeg så langt. Corsair Obsidian 800D Lian Li PC-A20B Lian Li PC-A71 Fractal Design Define R2 Black Pearl Lian Li V2100B plus Endret 8. februar 2010 av Jckf Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) om de ikke må være hotswap rammer er disse med 3disker i 2brønner til 175kr med vifte bedre utnyttelse av plassen. chenbro har også noen utmerkete 5i3 rammer men dyre samt er vel ikke noen som selger til privatmarkedet i norge. hvor mange disker trenger du plass til? Endret 18. januar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Nei, jeg trenger ikke hot-swap. Mye hyggeligere pris på de der =) Jeg har ikke planlagt antall disker. Men jeg er en samler, så det fylles fort opp. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Beklager dobbeltpost og bump, men vil høre mer om hvilke kabinett folk liker. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Haf 932 (922 hvis det er for stort) Det er gode muligheter for og legge om kabler, mye plass til det meste spesielt hardisker. Også er det en vifte som kjøler hardiskene, viften sitter i fronten. Det er mange hurtigløsninger og men du kan velge og bruke skruer istedet. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Har sett på Haf, men det er ikke så tiltrekkende i mine øyne. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå