Sushi1337 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei. Har G19 kb og er kjempe fornøyd med det. Men noen ganger etter jeg har spilt noen timer så resetter det seg. Det skrur seg av og så på igjen med en gang. Det gjør dette kanskje sånn 3-4 ganger med 5 min i mellom. Har noen peiling på ting jeg kan gjøre for å løse dette problemet? Håper det Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Reinstallert driverene? Har du strømadapteret i? Sjekk at kontakta til usb\strøm sitter godt i, er det litt dårlig kontakt kan det være at den mister strømmen av og til når du kommer borti tastaturet Lenke til kommentar
Sushi1337 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Takk for svar! Nå har jeg reinstalert driveren (Men skjønte ikke on det var driver til bare skjermen eller hele tastaturet). Men hva mener du med om jeg har strømadapter i? USBen sitter godt fast. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Takk for svar! Nå har jeg reinstalert driveren (Men skjønte ikke on det var driver til bare skjermen eller hele tastaturet). Men hva mener du med om jeg har strømadapter i? USBen sitter godt fast. G19 krever 2 kabler. 1 som er USB, så 1 som er selve strømmen til lyset\skjermen etc. Om du ikke har tilkoblet strømmen så kan det være det er derfor du får problemene, siden PCen ikke kan levere nok strøm gjennom USB'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå