TSP Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei! Må nesten endre fastlege nå og lurte på om det er noen spesielle fastleger noen kan anbefale i Bergensområdet? Er det forresten mulig å få tatt en generell legetime/legesjekk før jeg eventuelt har fått en fastlege her i Bergen? For fastlegebytte skjer - etter det jeg har forstått - ikke før den 1. i hver måned. (Mulighet for å se oversikt over fastlegene er her: https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbyg...get.do?fylke=12 ) Takker for svar Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvis du bor nær FANA, kan jeg anbefale RAMSTAD. Flink, faglig sterk og effektivt fastlege. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har ingen problemer med å anbefale min fastlege, Dr.Hjelle på Åsane senter. Vet ikke hvordan kapasiteten er, men bedre allmennlege har i hvert fall jeg ikke vært hos. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Hvis du bor nær FANA, kan jeg anbefale RAMSTAD. Flink, faglig sterk og effektivt fastlege. Bor ikke i nærheten akkurat, men har ikke noe imot å ta en busstur den veien. Fana er i nærheten av besteforeldrene mine. Forrige gang jeg sjekket tror jeg ikke han hadde ledige plasser, men det hadde han nå Hva er forresten riktig adresse? På Nav/Miside sin fastlegeoversikt står det Høgsetebrotet 6, mens på gulesider.no/tk står det oppgitt Krokeidevegen 5. Forskjell på helsestasjon og legekontor ja... Kan jeg avtale fastlegetime før det trer i kraft 1. februar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå