Gå til innhold

Spørsmål vekterkurs 1

odata

Anbefalte innlegg

Hei, begynner nå snart i vekterkurs. Sitter og leser litt i boken ``vekteropplæring`` som man får på kurset. og har noen spørsmål til eventuelle folk som har gått kurset. er mange oppgaver ser jeg, Men står som gruppeoppgaver så man slipper og sitte alene og gruble rekner jeg med? som jeg forsto det på en så var prøven til slutt grei, var ikke noen store eksamen men var bare å krysse av på det som var riktig. Så hvis man er våken i kurset og har intressen vil jeg tro det går veldig greit. Så slipper å sitte alene med den store skriftlige konkurransen? hehe. Håper på svar av noen som vet dette, begynner å bli litt spent på kurset:)

Endret av odata
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 : Tror du bør rettskrive litt.

2 : Hva er spørsmålet?

Var innom vekterkurs i forsvaret, kan ikke si at det var spesielt vanskelig men det er lurt å lese igjennom permen og følge med når det undervises da en del av det som blir sagt er viktig å få med seg.

Å diskutere med en annen elev av kurset og gå igjennom det man har lært kan også være en positiv og fin måte å gjøre det på.

Antar at mye har forandret seg dog siden 2001 og det kan sikkert variere fra hvem du tok kurset hos, jeg gikk hos Falcken i alle fall.

Lenke til kommentar

Høres bra ut:) begynte nesten å få intrykk av 100 kompliserte skriftlige oppgaver. hehe:) Som jeg har forstått så går oppgavene i grupper. Foresten så tar jeg kurset gjennom securitas, men er vekterskolen som har kursene, rekner med det er samme om man har det igjennom vaktservice eller noen annen så er det vel vekterskolen som har kursene.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er det noe praksis på kurset da? vet trinn 2 er praksis men, sto noe om rolle spill og?

Går du på vekterskolen så blir det ikke noe praksis, men kun type rollespill. Har hatt alle tre trinnene, og ingen av prøvene er spesielt vanskelig. Så lenge du følger med på hva som blir sagt og skriver litt notater så skal du nok klare deg fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...