Dufen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei. Noen som kan forklare kort hvor jeg finner screenshots jeg tar under fights? C:programfiler/iw? eller no sånt? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Du må lagre dem manuelt tror jeg. Dvs, print screen, bruk deretter et bildeprogram for å lagre dem. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei. Noen som kan forklare kort hvor jeg finner screenshots jeg tar under fights? C:programfiler/iw? eller no sånt? Gå til www.fraps.com. Last ned og installer programvaren. Gå inn i det, så velger du en knapp du vil ta screenshots med. Bildene du tar havner i fraps mappen. Merk om du kjører demoversjonen kan du kunn ta bilde i BMP, men du kan åpne de i paint, så lagre dem som jpg\png for at dem skal ta mindre diskplass. Du kan også ta opp film i MW2 med fraps, men om du bruker demoen kan du kunn ta opp 30 sekunder av gangen. Har du fullversjonen kan du ta opp helt til filstørrelsen på filmen passerer 4gb Selv anbefaler jeg og kjøpe Fraps fullversjonen. 210kr koster det. Veldig verdt det om du skal ta mye film, etc. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 var da tungtvint. Printscreen-->paint,Ctr+v--->Screenshot. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 var da tungtvint. Printscreen-->paint,Ctr+v--->Screenshot. Enig, derfor bruker man programmer som Fraps. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fraps er tungvint og det koster penger hvis du skal ha noe utbytte av det. Bortkasta penger hvis alt du skal er å ta noen Screenshots. Da er ctrl+v i Paint mye lettere. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Fraps er tungvint og det koster penger hvis du skal ha noe utbytte av det. Bortkasta penger hvis alt du skal er å ta noen Screenshots. Da er ctrl+v i Paint mye lettere. Ok? Så du mener følgende: Du skal ta screenshot av en fyr ingame du gjør følgende: 1) Trykker Print Screen 2) Alt+Taber ut i windows, 3) Åpner Paint 4) Limer inn bildet 5) Lagrer bildet 6) Du går inn i spillet igjen, så skal du ta enda et bilde av noe annet..så gjør du det samme om igjen er mere lettvint enn å trykke på én knapp som feks F5? Da tror jeg du må gå litt inn i deg selv og tenke om igjen, og nei, det koster ikke penger om du kunn skal ta bilde med Fraps. Endret 18. januar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kombineres lett med forum sjekking og annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå