Gå til innhold

[LØST]Hvordan få åpnet et program på "extended" skjerm?

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne fått åpnet Boxee på tven min (sekundær skjerm) og likevel hatt desktop som vanlig på primær dataskjerm. Er dette mulig?

Har ATI skjermkort og bruker Duplicate istedet for Extended desktop, men da vises jo Boxee i fullskjerm på begge skjermene og jeg kan ikke samtidig bruke pcen til noe annet.

tevil

specs: Win7 Home, ATI 4770. Mulig feil kategori, men tror dette er mer en windowsutfordring enn et HTPC-problem ;)

Endret av tevil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, kan stille inn windowed mode, flytte den over. Får da linje oppe og rundt, ikke spesielt kjekt når man ser film. Med Alt-enter blir den "full screen", men flytter seg automatisk til primærskjerm.

Søren at det var dette som skulle gjøre at jeg ikke kan bruke Boxee. Likte det veldig godt!

Lenke til kommentar
Jo, kan stille inn windowed mode, flytte den over. Får da linje oppe og rundt, ikke spesielt kjekt når man ser film. Med Alt-enter blir den "full screen", men flytter seg automatisk til primærskjerm.

Søren at det var dette som skulle gjøre at jeg ikke kan bruke Boxee. Likte det veldig godt!

Prøv ut "UltraMon", der kan du lage hurtigtast for å flytte det aktive programmet over på 'neste' skjerm. Det er nok løsningen du trenger :)

Lenke til kommentar

ahhh! Fabelaktig!

Tenkte først du mente lag snarvei, så lagde en shortcut som skulle åpne Boxee på sekundærskjerm, maksimert. Ble ikke fullskjerm, så prøvde ctrl-f men da spratt bildet til primæsskjerm i fullskjerm. Og jeg var like langt.

Kom inn her for å mase om mer hjelp når jeg leste innlegget ditt engang til, så skjønte jeg. Lag en Hotkey. La inn Ctrl-alt-m, ctrl-alt-p, så har vi Boxee tilbake på primærskjerm om det skal være nødvendig. :) Nå har jeg både HTPC og vanlig "surfe/spille/etc" samtidig.

Nå må jeg bare få det programmet til å gjøre alt jeg vil at det skal uten å henge seg. Aldri vært borti en så ustabil beta før.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...