Gjest sexaction Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Samleie er når du deler leie sammen med noen. De fleste bruker det til å prate om sexuelle hendelser, men i ordets rette betydning handler det kun om å dele ditt leie. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Samleie er det å ha kjønnslig omgang. Ordet samleie betyr bokstavlig talt å dele leiet, altså senga eller der en ligger, med noen, men det har fått den underforståtte meningen seksuell aktivitet. Du har litt rett Lenke til kommentar
1totre Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 2,5 timer! men det var 3-4 pauser på ca. 4 min hver da Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Rundt 1 time vell, med forspill rundt 2-3 timer. Tar ikke akuratt tia, men frister ikke å holde på over 1 time. Da blir det fort ensforming, sårt og kjedelig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg tror igrunn noen av dere plusser på en del minutter da et gjennomsnittlig samleie er på rundt 7 minutter Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg tror igrunn noen av dere plusser på en del minutter da et gjennomsnittlig samleie er på rundt 7 minutter 4 min har jeg lest faktisk;) Men hvem er det som gidder holde på i over en time? Det blir jo bare gørr kjedelig å vente med å komme. Det beste er å holde på i så godt tempo som du klarer og så komme etter 15-20 min ca. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg tror igrunn noen av dere plusser på en del minutter da et gjennomsnittlig samleie er på rundt 7 minutter 4 min har jeg lest faktisk;) Men hvem er det som gidder holde på i over en time? Det blir jo bare gørr kjedelig å vente med å komme. Det beste er å holde på i så godt tempo som du klarer og så komme etter 15-20 min ca. Kalles nyforelsket og multiorgasmisk Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Fatter ikke hvordan man kan få til flere orgasmer etter hverandre...:s Det blir jo så INTENST om man skal fortsette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå begynner jeg virkelig å lure på om jeg er den eneste her som ikke sitter klar med stoppeklokka når jeg har sex. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 En jente kan vel egentlig ha sex i flere døgn? Er jo bare å ligge der Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 2,5 timer! men det var 3-4 pauser på ca. 4 min hver da Latterlig, stod du med stoppeklokke eller? Jeg har sex støtt og stadig med jeg driver da ikke å sjekker klokka når jeg stapper in også når jeg er ferdig:P Men OT 345,7min Lenke til kommentar
2new Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 24 sekunder. Må være inkludert forspill ? Lenke til kommentar
2new Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Samleie er når du deler leie sammen med noen. De fleste bruker det til å prate om sexuelle hendelser, men i ordets rette betydning handler det kun om å dele ditt leie. 12 år ! Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Konstant in og ut til den første orgasmen fra min side må det lengste ha vært ca 1 time (et helt discovery channel program) Synes selv at det optimale ikke skal stige over 20-30min før jeg kommer, da kan jeg heller ta en liten pause med kosing og kjøre på en ny runde igjen. Lenke til kommentar
McWolf Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 2-3 timer er toppen for meg og typen. Med korte pauser innimellom pga krampe. Jeg er stolt! Lenke til kommentar
Heroin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg tror igrunn noen av dere plusser på en del minutter da et gjennomsnittlig samleie er på rundt 7 minutter Nå handler strengt tatt tråden ikke om hvor lang tid forumbrukerene bruker på et gjennomsnittlig samleie, men heller den lengeste tiden de har gjennomført et bestemt samleie på. Jeg tror riktig nok noen inkluderer pauser, forspill og flere runder i beregningen sin som da får det lengste ''samleiet'' de har gjennomført til å vare noen uker og timer. Dette er juks. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 En jente kan vel egentlig ha sex i flere døgn? Er jo bare å ligge der Aldri opplevd at dama begynner å bli sår? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Tja, vet ikke helt, pleier ikke ta tiden når jeg har sex, men uten pause... 2-3 timer. Kommer av at vi var skikkelig vårkåte og hadde sex 10-12 ganger den dagen, rimelig såre og støle etterpå, men var verdt det. Tror ikke jeg kunne gjentatt det nå. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 7 timer. multiorgasmer. russetiden. alkoholisert. var veldig ondt dagenderpå skal aldri gjenta seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg