The_shooter Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Overskriften sier vel det meste, jeg kan godt starte. Det lengste tiden jeg har hatt sex er på 20-30 min og jeg er gutt, penisen klarer ikke mer enn det ... Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det er vel helt normalt det ^^.. Med eller uten forspill? Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Uten , med forspill pleier det å vare litt lengere Lenke til kommentar
Heroin Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 20-25 min ikke medregnet forspill. Jeg føler vanlig sex kan fort bli ganske kjedelig etter det har gått såpass med tid på en runde. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Faen, dere må jo være kjørte etter 25 minutter i bevegelse!? 1 time og 10-15 minutt. Når vi snudde klokka. Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Med forspill og pauser så har det vel gått ett par, tre timer Endret 18. januar 2010 av Maren-mor Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Faktisk et par-tre timer... Flere omganger riktignok. Stakkars meg måtte på butikken etterpå og handle middag, kunne knapt gå. Aldri igjen sier jeg Men, var digg mens det varte da! Men ikke verdt det nå som jeg vet hvordan det går etterpå. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Skjerpings gutta! Har selv holdt på i godt over halvannen time. Uten foreplay. Er jo null stress! Klokka går jo så fort atte.. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Rundt fem timer-ish. Ikke snakk om inn-ut hele tiden, men andre seksuelle aktiviteter i tillegg. Kom vel en 4-5 ganger Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Rundt fem timer-ish. Ikke snakk om inn-ut hele tiden, men andre seksuelle aktiviteter i tillegg. Kom vel en 4-5 ganger Tråden heter jo "..lengste tiden du har hatt sex på". Sex er ikke forspill og den slags. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Rundt fem timer-ish. Ikke snakk om inn-ut hele tiden, men andre seksuelle aktiviteter i tillegg. Kom vel en 4-5 ganger Tråden heter jo "..lengste tiden du har hatt sex på". Sex er ikke forspill og den slags. Riiight... Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Skjerpings gutta! Har selv holdt på i godt over halvannen time. Uten foreplay. Er jo null stress! Klokka går jo så fort atte.. Det kaller jeg mannfolk , for meg så funker det nok ikke så lenge xD. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 45 minutter uten forspill Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Rundt fem timer-ish. Ikke snakk om inn-ut hele tiden, men andre seksuelle aktiviteter i tillegg. Kom vel en 4-5 ganger Tråden heter jo "..lengste tiden du har hatt sex på". Sex er ikke forspill og den slags. Allright, da er vi nede på 3,5-4 timer. Jeg er semi-multiorgasmisk, så har sjeldent/lite downtime om jeg er kåt nok. Lenke til kommentar
Gjest anonymefyren Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 ca 4 timer med inn/ut action her, det var første gangen og ein del nerver inni bildet. Var med kjæresten da men.. ting vart litt sårt etter den natten Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Den dagen i året hvor man stiller klokken tilbake en time. Nuff said. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Red Frostraven: Håper du mener _frem_... On topic: Uhm... Liek... 15 min max uten førspell... Endret 18. januar 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Edru? Ikke lenge gitt. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tråden heter jo "..lengste tiden du har hatt sex på". Sex er ikke forspill og den slags. Kunnskaper kunnskaper... Sex er alt. Det er kos, det er kyss, det er slikking, suging, stryking, u name it! Samleie derimot, det er inn og ut. Jeg har hatt tre timer med kontinuerlig inn og ut. Det var ikke noe hardkjør gjennm hele greien, meget meget rolig. Noe sånt ville jeg ikke hatt tålmodighet til nå. Overstiger det en time ender det gjerne med at jeg kjeder meg i stedet. Spiller ingen rolle hvor ofte man skifter stilling, teknikk eller hull. Kjedelig er det, og kjedelig vil det alltid være når det holder på for lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg