subaru1342 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg vet at dette høres veldig amatørmessig ut men jeg er kommet til oppdraget som heter arroyo , i vietcong. du skal finne en tunellingang i ett søkk i jungelen , legge ekplosiver å redde marv , en mia. Nå har jeg drevet på i tre dager nedi søkket i jungelen å lett etter denne inngangen men har bare funnet to innganger som begge leder til en slags bunker med utsikt over jungelen og uten flere tunellinganger som jeg kan se. Kan noen være så snill å gi meg direksjoner til den inngangen som fører meg videre? Jeg blir gal snart. Har drept allle vcer i området så jeg har ikke noen å skyte på en gang!! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Søk i forumet.. blir svart på før. Hvis jeg tror det er det brette du mener så skal du gå til helt i enden av brettet. Til høyre for deg så skal det være et høl som du skal inn i. Hølet er dekka av et kamuflasje-nett (ikke så lett å se med andre ord). Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Her slet jeg også. Men hvis det er det brettet jeg tror, skal det stå noen bambuspinner i kryss der du skal inn. Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 inngangen er helt "innerst" i mappet når du er ute, det kommer folk ut av tunelen hvis du går frem og tilbake der. masse skog foran ingangen. det er oxo et hull rett fremfor inngangen du skal gå inn men den kommer du ikke inn i. let ca 50 meter bak der inni bushen (på høyre side når du står mot den mgstillingen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå