dan83 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) i løpet av denne turen, så fikk jeg kansje 6-7 bilder som jeg ble ganske fornøyd med og et par av disse er blant disse. Men folket her finner vell noe å pirke på, så får se om dere ser noe jeg ikke "ser" Edit: skjønner hvis noen ikke liker hotelle i bakgrunnen og kuttinga av steien på bilde nr 3 Endret 17. januar 2010 av dan83 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 er et par bilder til fra denne serien som jeg håper å få noen meninger på? Blir det for lite himmel? "Sliter" noen ganger med å bestemme hvor mye himmel jeg skal ta med; tror jeg liker bilder med mye forgrunn best...føler det gir mer dybde til et bilde:) Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Du har tatt veldig flotte bilder, med nydelige farger på hav og himmel, men nå begynner bildene dine å bli en smule ensidige. Har du ikke f. eks. noen nærbilder (macro) du kan vise oss? Endret 19. januar 2010 av Photôgrapher Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Du har tatt veldig flotte bilder, med nydelige farger på hav og himmel, men nå begynner bildene dine å bli en smule ensidige. Har du ikke f. eks. noen nærbilder (macro) du kan vise oss? He he, har masse makro bilder også, men derimot ikke så mange fra denne turen. Var veldig lite liv på øya, utenom masse gekkor og finfirsler. Har faktisk presentert et gekko potrett her, tidligere. Fikk dessverre bare et brukbart gekko bilde på hele turen:( Har noen ørken bilder da, som jeg ønsker kritkk på senere. Noen av de beste bildene jeg fikk på denne turen var nettopp ørken/sandyne bilder:) Lenke til kommentar
ferik Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvilket objektiv er det du bruker, ser at horisonten ikke er helt rett linje, men mer en bue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå