o_hai Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei. Jeg skal på sesjon den 20. Januar og jeg røykte hasj i dag. Gjør forsvaret noe med det? (ta kontakt med politi) Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 De tar ikke urinprøver på sesjon, så det er ingen fare. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei. Jeg skal på sesjon den 20. Januar og jeg røykte hasj i dag.Gjør forsvaret noe med det? (ta kontakt med politi) Gjett. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 De tester ikke noe sånt på sesjon, er bare å slappe av. Lenke til kommentar
o_hai Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Hei. Jeg skal på sesjon den 20. Januar og jeg røykte hasj i dag.Gjør forsvaret noe med det? (ta kontakt med politi) Det var bra xD Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Men de spør om du har brukt narkotika, forsvaret har en 0 toleranse til dette. Finner de i ettertid ut at du har brukt det så er det rett ut, og muligens politianmeldelse. Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 På innrykk vil det bli gjennomført en narkotikasjekk, hvor samtlige blir stilt opp for så å bli sjekka av narkotikahund. Om du blir tatt, vil du bli politianmeldt, og det blir en intern sak mellom deg og politiet i etterkant, samt at du kastes ut av forsvaret. Så anbefaler å slutte i god tid før den tid. Men på sesjon vil ikke forsvaret teste deg om du har brukt narkotika. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Litt OT; Hva er egentlig grunnen til at de sluttet med urinprøve på sesjon? Da jeg var på sesjon for litt over 4 år siden, var dette standard prosedyre. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er bare å si når de spør "jeg har prøvd hasj" så slipper du militæret og de gjør ingenting med det. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er du sikker på at de ikke gjør noe med det? Er du sikker på at trådstarter ikke ønsker seg inn i førstegangstjeneste? Her er en lignende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1190520&hl= Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg vet om flere som har innrømmet hasjbruk på sesjon uten at det har skjedd noe. Scenario 1: Han lyver, kommer inn, blir tatt og sitter i saksa Scenario 2: Han sier sannhete, kommer ikke inn, men slipper en hel masse problemer. Easy Choice. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 gnomenz: Det er ikke noe standard det. Er 4-5 år siden jeg selv var på sesjon og var ikke noe urinprøve. Ble ikke engang spurt noe som helst om narkotika. Eneste var ferdighet(språk, IQ, etc)testene, legetester/spørsmål og spørsmål om hva man ville gjøre i militæret, etc. ferdig.. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 gnomenz: Det er ikke noe standard det. Er 4-5 år siden jeg selv var på sesjon og var ikke noe urinprøve. Ble ikke engang spurt noe som helst om narkotika. Eneste var ferdighet(språk, IQ, etc)testene, legetester/spørsmål og spørsmål om hva man ville gjøre i militæret, etc. ferdig.. Det er ihvertfall urinprøve på innrykket + narkotikahund. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det er forskjell på innrykket og sesjon! Sesjon er jo bare iq tester å litt sjekk av øyne og hørsel og slikt Lenke til kommentar
probin Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 trur ikke dem gjør noe. jeg kjenner en som sa han brukte anabole steroider. han slapp militæret og ikke fått noe på bladet sitt eller noe sånt. men du får det på bladet ved sterkere stoffer. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 På sesjon ble det tatt urinprøve, men ikke ved innrykk... Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 På sesjon ble det tatt urinprøve, men ikke ved innrykk... Jeg tipper det er litt tilfeldig når de tester Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) De sier bare at de har null tolleranse for hasj hvis du sier det å du får en fin lapp der det står ikke tjeneste dyktig enten militær eller sivil Endret 21. januar 2010 av nilzern Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvis de mot formodning skulle ha en urinprøve er det ikke verre enn at du sier nei takk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvis de mot formodning skulle ha en urinprøve er det ikke verre enn at du sier nei takk. Tror ikke det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå