Alliha Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 copypasta frå snedige ting du lurer på-innlegget mitt: Har høyrt at TV-kanalar er pålagde å ha ein viss andel nynorsk i sendingane sine (14% eller noko sånt). Er dette sant? Kvifor har NRK så konservativ nynorsk? Er det noko du vil fortella meg som kan hjelpa meg i fagskrivinga mi der eg har ei problemstilling om nynorsk i media? Det er vel stort sett det som eg kjem på akkurat nå Hadde vore kjempegreit om du hjalp meg litt Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det skal vere 25% nynorsk i NRK. Eg trur ikkje dette gjeld andre TV-kanalar. Det må i så fall vere definert i konsesjonen. Link: Meir nynorsk i NRK Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 NRK har vel ikkje så konservativ nynorsk, kor har du dette fra? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Eg meinar NRK har konservativ nynorsk i forhold til det eg opplevar dagleg og snakkar. Men takk for svar Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kunne du gi eir par døme? Og eg tviler sterkt på at du snakkar nynorsk, det er det vel berre nyhetsopplesarar som gjer. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Ikkje snakkar nynorsk?! Whatisthisidonteven Med hjarte på rette staden og liknande er gode eksempel, og som du nevnar, nyhetsopplesarar er og gode eksempel Men ein ting eg kom på, er at eg ofte får følelsen av at dei tenke litt sånn: "Eg snakkar nynorsk, sjølv om eg eigentleg snakkar bokmål, så derfor må eg gjer det så nynorsk-aktig som eg kan" also: sjekk noregs målungdom sine medlemslister for å bekrefta at eg snakkar nynorsk Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tal dialekt, skriv nynorsk. Er ikkje det eit av målrørslas slagord? Nynorsk (og bokmål med) er per definisjon skriftsnormar og ikkje talemål. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Har aldri høyrt det før, men det er sikkert det Men allikevel oppleve eg det som litt konservativt, men det er bare mi meining, me kan bare la det ligga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå