Halldozer Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Komplett liste Her er link til handlelisten min på komplett.no Ser det bra ut? Noe som burde vært annerledes? Endret 17. januar 2010 av Halldozer Lenke til kommentar
Halldozer Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) endret kabinett til Cooler master Endret 17. januar 2010 av Halldozer Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 og du trenger ikke den Antistatik armchain. Ta på vasken før du begynner, så går det bra.. Lenke til kommentar
Halldozer Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Siste forslag Surret litt med hovedkort og prosessor siste post. Gjort noen forandringer. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 satser på at noen andre har mer info, men jeg husker å ha hørt at Wd caviar greenpower ikke skal være så bra om den skal brukes til systemdisk mtp at den ofte går i strømsparemodus eller lignende. Men kan hende det er jeg som husker feil Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ja jeg hadde rett, quoter srbz fra en annen tråd her. Delene i de respektive listene vil passe sammen. Imidlertid vil jeg anbefale deg å bytte til en annen harddisk dersom denne skal være systemdisk, da den du har valgt har variabel RPM (5400-7200). Gå heller for en disk med fast 7200 RPM (eks. WD Caviar Black eller Samsung F1/F3). 32 MB cache eller mer kan også være fordelaktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå