Merk. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tally-ho! Nå har det seg slik at jeg er dønn lei mitt uleselige nick her på Diskusjon, og med min manglende fantasi tenkte jeg at det var en god ide å la dere bestemme hva mitt nye pseudonym skulle være. Noen regler: -Det skal ikke være så langt at ikke hele navnet vises -Det skal ikke være inspirert eller kopiert fra musikk, film, bøker, TV osv. Originalitet er altså et krav. -Det går greit med et småslemt nick, men jeg skal ha det i 180 dager så vær barmhjertige^^ Jeg bruker random.org til å velge navnet, og går dermed ikke etter hva jeg selv liker best. Dumt kanskje, men det er litt morsomt i nuet. Happy naming! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) e: dårlig forslag, glem det. Finner på noe bedre litt seinere om ikke mod er grei og sletter:) Endret 17. januar 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har hele tiden vært fascinert over visningsnavnet, og alltid ønsket meg det selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) I filmen spør de hvorfor doktoren har så merkelig navn (Strangelove). Da sier de at du kan jo prøve å uttale det på tysk hele tiden. Dr Merkwürdlich (strange) liebe (love). Endret 18. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 "AlleNorskeDamerErHorer" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det funker kanskje ikke om man heter Kåre.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvorfor ikke bare "Merk.", som du heter på Dfilm? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg tror egentlig denne tråden trynet fra første minutt. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg tror egentlig denne tråden trynet fra første minutt. Vel, kanskje det. Første runde på random.org endte opp tross alt med "AlleNorskeDamerErHorer"^^ Det ble uaktuelt. Sannsynligvis finner jeg bare på ett nick fra noe i fysikkens eller matematikkens verden. Eller kanskje jeg bare kaller meg Kjøttkuk. Vi får se Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg tror egentlig denne tråden trynet fra første minutt. Vel, kanskje det. Første runde på random.org endte opp tross alt med "AlleNorskeDamerErHorer"^^ Det ble uaktuelt. Sannsynligvis finner jeg bare på ett nick fra noe i fysikkens eller matematikkens verden. Eller kanskje jeg bare kaller meg Kjøttkuk. Vi får se Pyse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå