lasse_hansen87 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei sann.. Skal kjøpe en Audi A4 1,8Turbo til uka som kommer nå. Den er chiptrimma. Dette ble gjort på et verksted i sverige, den ble både chip trimma og de plukket fra hverandre hele motoren og byttet ganske mange deler der. Selger hadde regninga på over 45tusen kroner for denne jobben.. Hva annet enn å montere chip har de gjort?? Er dette en bil som kommer til å gå lenge? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva som er gjort må vel forrige eier kunne si noe om? Det er litt for mange variabler her til å vite noe om hva som har blitt gjort og om den holder lenge. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 okay, selger sier kun at den er trimmet og alt er gjort ordentlig på verksted i sverige. Noe som han har kvitering på. Virker som en kjempe bil.. Hvis det evt ryker noe, er dette noe som kan fikses på det da? Motoren takker lissom ikke for seg selv? Bilen har gått mest som utstillingsbil Lenke til kommentar
Duppsko89 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvordan årsmodell er bilen? De første modellene har en del turbohavarier, særlig ved trimming:( Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) 97modell.. Trur turbo er byttet oxo, usikker EDIT: Ja det sitter en litt større turbo på den også. Intercooler også. Endret 19. januar 2010 av lasse958 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Da var bilen i hus.. Hva bør jeg gjøre ang vaskinig? Vask i børsteløs vaskehall?? Det er som sagt galvanisert karrosseri på den, eller hva det heter.. Så det ruster altså ikke? Etter hva jeg har forstått? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Gratulerer med bil! Ang vasking vil jeg anbefale deg å lese, evt lage en tråd i bilpleiedelen: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=468 Kort sagt er ikke maskinvask løsningen om du er interessert i bil. Lag gjerne en presentasjon av bilen din her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=229 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Så maskinvask er ikke å anbefalle? Kan jeg bruke børsteløs maskinvask nå om vinteren da? Uten å skade lakk, og sånt? Med tanke på små riper... Og håndvask om sommeren. Presentasjon kommer etterhvert =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå