forbannet-antivir Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvordan blir jeg kvitt antivir for godt? Har lastet ned alle mulige programmer for å fjerne denne dritten, men ingen ting hjelper. Jeg var så utolig dum at jeg svarte "JA" og "KJØR" og lignende da dette dukket opp på maskinen for første gang. Da jeg kom så langt som til å måtte betale antivir for de skulle fjerne de trojanske hestene (som muligense bare var oppspinn fra ende til annen), skjønte jeg at jeg var blitt lurt. Nå er jeg redd at maskinen er fullstendig infisert. Hver gang jeg åpner exlorer får jeg denne feilmeldingen: Warning! Visiting this site may harm your computer! This web site probably contains malicious software program, which can cause damage to your computer or perform actions without your permission. Your computer may be infected after visiting such web site. We recommend you to install (or activate) antivirus security software. I do realize that visiting this site can cause harm to my computer. Jeg kan da velge mellom : Continue Unprotected eller Get security software. Hvordan fjerner jeg denne dritten for godt? Firefox virker, men ikke explorer. HJELP!!! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Se om du får kjørt gjennom veiledningen Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Din maskin er nok ganske infisert, og slike programmer (uten at jeg helt vet hva antivir er) er ofte veldig skadelig og lekker informasjon. En bekjent av meg betalte for slik som du sa og to sekunder etterpå var det Blackout for dataen. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt backup av det viktigste (ikke alt, for guds skyld, da får du med deg antivir) og reformatert harddisken. Det er skipt, men det er sånne ting som ofte må til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå