Gunfreak Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg bestemte meg får å kjøpe spillet på Steam i dag, da det var på tide å prøve spillet, problemet er at lyden faller ut og store deler av spillet er bare med bakgrunns lyder, dialog og andre lyder er borte. og det ødlegger jo opplevelsen noe ekstremt, først trodde jeg at jeg bare behøvde å slå av hardwere lyd men det hjalp ikke. Jeg skulle tro at et 2 år gammelt spill ville være patchet ferdig nå og slike bugs ikke ville være å finne Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Står innstillingene på surround? Edit: Du kan prøve dette: 1. Set sound to Software 2. Open up "bioengine.ini". Should be located at "C:\Documents and Settings\<user>\My Documents\BioWare\Mass Effect\Config" 3. Locate the tag "[iSACTAudio.ISACTAudioDevice]" and change these values: MaxChannels=64 (default for my system was 28) TotalAvailableChannels=62 (default was also 28) 4. Save ini file and play game. Edit 2: Var visst noen dager siden du lagde denne tråden, ja Endret 21. januar 2010 av Ayb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå