ion Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg plages en del med å få klippet vekk noe på starten og slutten av ei svær lydfil (nesten 500 MB komprimert til mp3 med bitrate på 128kbps). Problemet er at lydredigeringsprogramvaren bare leser inn noe av fila. Hva skyldes dette? Jeg har hittil prøvd Nero WaveEditor og Creative WaveStudio. Begge laster inn nesten 800 MB med ukomprimert data før de stopper. Er det programvaren som begrenser eller er det maskinvare? Noen som har forslag til programvare som kan løse oppgaven? Jeg har 512 MB RAM. Ledig diskplass på systempartisjonen (C:) er ca. 30 GB. Det er ledig ca. 12 GB på datapartisjonen som mp3-fila ligger på. Sidevekslingsfila er stillt til å kunne vokse til maks på C: (4094 MB). Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Ettersom du bare skal klippe vekk biter, burde noen av disse fungere helt tilfredsstillende. Og ettersom de fungerer uten å dekomprimere fila, mister du ingen kvalitet på operasjonen. Lenke til kommentar
frans Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 mp3 direct-cut bruker jeg hvis det er behov for "fade-in/out" eller kutte ned på en sang. Vet ikke om den kan brukes på en så stor fil. Men programmet er gratis. Lenke til kommentar
ion Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Fint Skal prøve meg frem når jeg kommer hjem. Kommer med tilbakemelding på om det virket. Lenke til kommentar
ion Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 mp3 direct-cut bruker jeg hvis det er behov for "fade-in/out" eller kutte ned på en sang. Vet ikke om den kan brukes på en så stor fil. Men programmet er gratis. Programmet som du viste til fungerte fint til min oppgave. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå