jsystad87 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg har kjøpt meg HTC Hero, og er ute etter noen litt artige spill. Har sett litt på android market, men der er det så uendelig mange spill å velge mellom, og mye av det er bare dritt. Noen tips til spill som er bra? Hadde vert gøy med f.eks ett skikkelig tower defense spill:) Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Papi Jump! Irriterende, langtrekkelig, men avhengighetsskapende PS: Det er bra også da Endret 17. januar 2010 av Thomhess 1 Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Noen tips til spill som er bra? Hadde vert gøy med f.eks ett skikkelig tower defense spill:) Er du ute etter et tower defense spill så søk etter:Robo Defense Endret 17. januar 2010 av sun-flex Lenke til kommentar
jsystad87 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Takk til begge to, blir artig å teste nye spill:D Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 bump... jeg vil ha flere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå