2cool Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Vil Torres fortsette i Liverpool neste sesong, til tross for klubbens dårlige resultater denne sesongen? Eventuelt solgt pga. økonomiske årsaker? Her kan man legge ut all informasjon om temaet. For utenom et enormt tap for Liverpool om Torres forsvinner, er jeg også i innkjøpsfasen av ny Liverpool trøye, og skulle gjerne hatt Torres på den nye hjemmedrakten. Rimelig teit å ha "Torres" på ryggen av en drakt han ikke engang har spilt med (særlig med tanke på ny hovedsponsor). Link gjerne til artikler o.l. Endret 4. februar 2010 av 2cool Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg er ganske sikker på at Torres kommer til å bli. Både manager og direktør har bekreftet at man ønsker å gjøre alt som er mulig for å beholde han, samtidig som Fernando selv sier han ser for seg å spille for Liverpool i mange sesonger fremover. Lenke til kommentar
Popkorn Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Såklart ! Torres gjør jo alt for Liverpool. Tror ikke Benitez ville kastet bort ett så stort talent. Er ikke så veldig sikker for resten av karrieren hans, men i ett par år til vil han sikkert bli hos Liverpool kan jeg bekrefte. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Klarer dere Europaspill-plass i PL blir han nok definitivt. Men hvis det verken blir topp 4 i år, eller Europa League finale, så må dere vinne noe den kommende sesongen, hvis ikke drar han vil jeg tro. En så god spiss som Torres vil vinne trofeer. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 ^ Torres elsker klubben, supporterene, Liverpool-by generelt osv. Han drar ikke............................ Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hehe, han gjør vel kanskje det, men tror du ikke at en av verdens beste spisser vil vinne trofeer, om så det måtte bli i en annen klubb enn Liverpool? (eller var det kanskje derfor du satte på alle de punktumene?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Han kan da vinne trofer på landslaget. Lenke til kommentar
2cool Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Antakelser har jeg også, men takk for svar! Det er ikke noen skriv/artikler e.l. som omhandler temaet da? Klør i fingrene etter å kjøpe ny drakt med Torres! Den kommer riktignok ikke før til sommeren men Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg var faktisk litt bekymret for dette en stund, han hang virkelig litt med jeipen. Dette ser ut til å ha forsvunnet, og tror det har mye med hans egne frekvente skader å gjøre. Lenke til kommentar
2cool Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 For andre som bryr seg: http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=23246&zone=1 Ikke at det garanterer noe men... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Liker uansett spillere med slike holdninger som Riera viser der. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg bare Riera kan holde seg i form så er alt godt med han. Han er en slags blanding av Insua og Agger Jeg har stor tro på at Torres blir, men når verdens beste spiss ikke får vinne noe, kan jeg vise forståelse for at noen blir skeptiske ja. Desverre kan det bli lenge til, penger er ikke alt i fotball, men det betyr en del. Akkurat som i det vanlige liv. Yanks out, nytt stadion pls. Lenke til kommentar
2cool Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=583897 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 I denne saken mener jeg at det er først og fremts hva Torres vil selv, hva han vil vinne/oppnå. Om klubben må selge stjernene sine pga en økonomisk situasjon eller ikke har jo ingenting med det du startet tråden å gjøre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Med sine skadeproblemer (hvis de fortsetter) så tror eg kanskje Torres hadde tjent på en mindre tøff liga enn PL, men han blir nok i klubben sin. Er noe med å spille for klubben man holder med... Lenke til kommentar
2cool Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 I denne saken mener jeg at det er først og fremts hva Torres vil selv, hva han vil vinne/oppnå. Om klubben må selge stjernene sine pga en økonomisk situasjon eller ikke har jo ingenting med det du startet tråden å gjøre. Takk for at du bruker tid på å kritisere mine forsøk på å opplyse temaet. Har endret det nå. Tråden skal selvfølgelig handle om Torres og hans fortsettelse i Liverpool, uansett om det gjelder salg eller ønske om å dra. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det er ikke kritikk, det er en fact Dette er et diskusjonsforum, så sånn er det. Det jeg prøvde å påpeke var jo at slag pga økonomien var en ting, og hva han ville selv en helt annen. Det er du nok enig i. Greit nok og forandre førsteposten, men det var egentlig pga linken jeg sa det jeg sa. Lenke til kommentar
2cool Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Greit nok, 0 stress. Da jeg laget tråden kunne jeg ikke tenke meg at noen ville selge Torres, så jeg tenkte derfor ikke på å ha det med i tråden! Men når idiotene ikke vil selge klubben, og gjelden hoper seg opp, vet man jo aldri... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå