gamerman Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei Jeg kjøpte en Play % Charge kit til min xbox 360 håndkontroll med min xbox. Har brukt bare duracell vanlige baterier til nå. Så for litt siden så ladet jeg opp med play & charge kit og forventet at det skulle fungere bra. Det føles som en rip off, når jeg setter i laderen så lyser den rødt også blir den grønn og sier at det er full ladet bare 15 sekunder senere. Så spiller jeg litt og finner ut av at batteriet bare har 3 streker igjen. Har lest om MANGE andre som har dette problemet også. Fikk lyst til å levere tilbake det og kreve igjen pengene. Har dere noen bra alternativer til dette? Bør jeg kjøpe oppladbare vanlige batterier og bruke batteri dekselet som fulgte med xboxen. Eller kjøpe den andre lade og spill tingen til Microsoft? Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Min erfaring er at play&charge kit, har dårlig batterikapasitet og kvalitet. Jeg anbefaler oppladbare batterier GP2700. De har lang batteritid ;-) Jeg lader utrolig sjeldent med de batteriene. Endret 17. januar 2010 av SaReX Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Er det forskjellig batteri i P&C-pakken? Eg har to vanlege batteri, kjøpt enkeltvis, dei varer tilfredsstillande lenge nok. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 har fire stikker og fire C&P kits, fungerer helt strålende, og lenge selv 2 år etter innkjøp. Kanskje du har vært uheldig? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg bruker firstprice batterier (best i test ) og spiller leeeenge mellom hvert bytte, og siden 8 slike koster 20kr, så ser jeg ingen vits i å kjøpe noe oppladbart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 er xboxen din på mens du lader? om jeg har tomt batteri som skal lades og jeg slår av xboxen mens jeg lader så surrer viftene litt lenger, men ikke i mange sekundene. varer ikke batteriene lenge neste gang jeg spiller. men om jeg spiller mens jeg lader opp så varer batteriene kjempe lenge. og de er over to år gamle. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har prøvd alle lade måter både når den er på og avslått (Selv om viftene surrer fortsatt) Det er ikke charge and play men play and charge, er ikke charge and play den stasjonen? Når jeg søker opp problem play and charge kit xbox 360 så har jeg hittil lest om 50 personer med samme problem.. Takker for tips alle sammen Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg kommer til å prøve duracell oppladbart (kostet 80kr for 4 batt med lader på elkjop en god stund nå). Har play and charge til alle kontrollene mine og tar ikke lang tida før de blir dårlige desverre. Er dessuten jæ.. irriterende at xbox logoen begynner å snurre rundt når batteriet kun har mista en strek osv. Ellers så anbefaler jeg hvertfall IKKE dealextreme sine play and charge kits. Det var hvertfall noe skikkelig dritt Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har god erfaring med duracell kittet. Kjøpte noen ekstra oppladbare batterier på ikea som jeg ladder med duracell ladderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå