JA123 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei pc eksperter og interriserte. - Jeg har en Cooler Master Scout Gaming kabinett med en hæv vifter. Bilde viser kabinettet (uten tilleggs vifter). Jeg har en vifte oppe bak, en øverst, og en foran nederst som kjøler hdd (Skjerkort, CPU og psu har egen vifte) - Fikk to nye røde vifter, skrudde dem inn på DØRA, den øverst blåser ut luft og nederste blåser inn luft. Er dette smart? Hvordan får jeg mest effekt? CPUID Hardware Monitor (pcen min når jeg skrev denne posten) Skjermkortet gikk opp på 63-64 og CPU gikk på på 49-51 når jeg spilte. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Spør du meg er jeg av den oppfattningen at begge to bør blåse inn. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det du er ute etter er ein naturleg luftstraum, dvs. inntak foran og evt. under og utblåsning bak og på topp. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har inblåsnign i front,side og snart i bunnen. Og utblåsning i top og bakside. Grunnen til at jeg foretrekker det er siden varme stiger. Eneste er at man blir noe kald på armen når pcen er ved beina dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå