Insan3 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei Når pcen kom hjem fra reparasjon funket bare C:/ disken min. Jeg har to harddisker på 500GB hver. Nå kan jeg bare se C:/ disken i datamaskin, vet ikke hvordan fikse problemet. Jeg har vert inni kabinettet og sjekket at begge er koblet til. Forklar grundig, jeg er ikke så flink med pc. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 hvilken windows har du? mener det er ganske lik fremgangsmåte på alt etter xp. 1;høyreklikk på "min datamaskin/my computer" enten i startmenyen eller på skrivebord. 2;velg "behandle/manage" 3;til venstre er det noen valg. du skal trykke på en som er langt nede som heter, "disc management" (husker ikke hva de oversatt dette til i norsk windows. ) her skal alle hardisker vises. 4; her må du beskrive litt om du er usikker på hva du skal gjøre videre. gjerne screenshot Lenke til kommentar
Insan3 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 hvilken windows har du? mener det er ganske lik fremgangsmåte på alt etter xp. 1;høyreklikk på "min datamaskin/my computer" enten i startmenyen eller på skrivebord. 2;velg "behandle/manage" 3;til venstre er det noen valg. du skal trykke på en som er langt nede som heter, "disc management" (husker ikke hva de oversatt dette til i norsk windows. ) her skal alle hardisker vises. 4; her må du beskrive litt om du er usikker på hva du skal gjøre videre. gjerne screenshot file:///C:/Users/Kristoffer/Desktop/scrshot.jpg Der er ser du reformaterings disk(F:/), C:/ disken og ein ekstern harddisk(J:/) Lenke til kommentar
johome Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Start > kontrollpanel > Administrative Tools > Computer Management > Disk Management (diskbehandling). Eksempel på diskbehandling: Legg så ut bilde av din diskbehandling. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 file:///C:/Users/Kristoffer/Desktop/scrshot.jpg Der er ser du reformaterings disk(F:/), C:/ disken og ein ekstern harddisk(J:/) Du har antagelig laget et bilde av Diskbehandling. Men det bildet ligger jo fremdeles på din egen PC, og ingen andre kan se det. Du må laste det opp som Vedlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå