Lucho Gonzalez Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 før tok jeg bare 3 x 30 situps, fordi jeg hørte på folk -- En sa til meg du trenger ikke å ta mer enn 6-90 daglig.. jeg vil få sixpack da.. dere skjønner, det er vanskelig å vite hva er best å spise, hvor mye man må spise. skal jeg spise normal mat (med fett osv),, eller passe på å ikke ta mye kjøtt, litt av hvert osv-- forige uke så jeg på maca.com ( spanske avisen ) at C.ronaldo tar hele 3000 situps hverdag.. jeg tenkte da kan han spise så mye han vil og holde six packen uanset., fordi 3000 situps kan brenne fae. meg alt.. Jeg vil også ta 3000.. men hva kan jeg starte med,, og hvor mye burde jeg øke med hver dag eller uke. mattematisk så tar dette bare 50 minuter.. 5 ganger 60situps = 300 ( 1 situp hver sekund = 300situps = 5 minuter) han må da ta 10 ganger 5 minutter .. men spørsts om han tar hver 10 minuter eller... og hvor mange type situps han tar.. 3000 er målet mitt til sommeren.. jeg er klar å trenne hverdag sef. noe tips, hvordan jeg kan øke,, og hvillket type jeg kan ta.. nettop fylt 18 år.. 172 cm 62 kg Lenke til kommentar
Erla2k Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 altså, tror du han tar 3000 situps innenfor 1 time? han tar den fordelt utover en hel dag og han gjør ikke annet enn å trene å spille ball. vi normale mennesker har skole/jobb og andre ting å gjøre. si du tar 40*3 om morgen og det samme på dagen og kvelden. du kommer til å bli ødelagt hvis du skal ta 3000 hver dag. skjønner at du vil se ut som han men trenger ikke å ta 3000. spis riktig og ta maks 500 om dagen. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sixpack har ikke noe med store magemuskler å gjøre, men heller en veldig lav fettprosent. Lenke til kommentar
Erla2k Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sixpack har ikke noe med store magemuskler å gjøre, men heller en veldig lav fettprosent. feil.. magemuskler = sixpack Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Sixpack har ikke noe med store magemuskler å gjøre, men heller en veldig lav fettprosent. jeg har ikke nesten ikke noe fett på magen,, jeg ser det, jeg trenger bare muskel.. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sixpack har ikke noe med store magemuskler å gjøre, men heller en veldig lav fettprosent. feil.. magemuskler = sixpack Og for å få den synlig blir man nødt til å ha en lav fettprosent. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sixpack har ikke noe med store magemuskler å gjøre, men heller en veldig lav fettprosent. feil.. magemuskler = sixpack Selv om man har store magemuskler, kan det være at formen dems drukner i magefett. Men det er nok ikke noe problem for trådstarter. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 altså, tror du han tar 3000 situps innenfor 1 time? han tar den fordelt utover en hel dag og han gjør ikke annet enn å trene å spille ball. vi normale mennesker har skole/jobb og andre ting å gjøre. si du tar 40*3 om morgen og det samme på dagen og kvelden. du kommer til å bli ødelagt hvis du skal ta 3000 hver dag. skjønner at du vil se ut som han men trenger ikke å ta 3000. spis riktig og ta maks 500 om dagen. han er også normal menneske... jeg har hele ettermidagen på meg.. og jeg tror ikke at jeg vil bli ødelagt hvis jeg tar 3000.. fordi kroppen vil bli vant til det at det blir lett å gjøre ... ronaldo har sikkert sett en dag på 3000 som jeg gjør nå.. kansje om et år er jeg allerede der.. kansje umulig å greie det te sommeren,, ska heller satse på 1000,, 3 x 330 .. + at jeg spiller fotball hverdag,, med kundis trening 1-2 ganger i uka.. så kommer six packen uten problemer... sån tror jeg Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 altså, tror du han tar 3000 situps innenfor 1 time? han tar den fordelt utover en hel dag og han gjør ikke annet enn å trene å spille ball. vi normale mennesker har skole/jobb og andre ting å gjøre. si du tar 40*3 om morgen og det samme på dagen og kvelden. du kommer til å bli ødelagt hvis du skal ta 3000 hver dag. skjønner at du vil se ut som han men trenger ikke å ta 3000. spis riktig og ta maks 500 om dagen. han er også normal menneske... jeg har hele ettermidagen på meg.. og jeg tror ikke at jeg vil bli ødelagt hvis jeg tar 3000.. fordi kroppen vil bli vant til det at det blir lett å gjøre ... ronaldo har sikkert sett en dag på 3000 som jeg gjør nå.. kansje om et år er jeg allerede der.. kansje umulig å greie det te sommeren,, ska heller satse på 1000,, 3 x 330 .. + at jeg spiller fotball hverdag,, med kundis trening 1-2 ganger i uka.. så kommer six packen uten problemer... sån tror jeg Du vil ikke annet enn å ødelegge ryggen av å ta så mange sit-ups. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sixpack har ikke noe med store magemuskler å gjøre, men heller en veldig lav fettprosent. feil.. magemuskler = sixpack Så lenge du har lav nok fettprosent har du six-pack uansett hvor lite magemuskler du har. Sterke magemuskler kan selvfølgelig hjelpe litt på om man har litt kroppsfett, men generelt for å få six-pack er det lav fettprosent som gjelder. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 altså, tror du han tar 3000 situps innenfor 1 time? han tar den fordelt utover en hel dag og han gjør ikke annet enn å trene å spille ball. vi normale mennesker har skole/jobb og andre ting å gjøre. si du tar 40*3 om morgen og det samme på dagen og kvelden. du kommer til å bli ødelagt hvis du skal ta 3000 hver dag. skjønner at du vil se ut som han men trenger ikke å ta 3000. spis riktig og ta maks 500 om dagen. han er også normal menneske... jeg har hele ettermidagen på meg.. og jeg tror ikke at jeg vil bli ødelagt hvis jeg tar 3000.. fordi kroppen vil bli vant til det at det blir lett å gjøre ... ronaldo har sikkert sett en dag på 3000 som jeg gjør nå.. kansje om et år er jeg allerede der.. kansje umulig å greie det te sommeren,, ska heller satse på 1000,, 3 x 330 .. + at jeg spiller fotball hverdag,, med kundis trening 1-2 ganger i uka.. så kommer six packen uten problemer... sån tror jeg Du vil ikke annet enn å ødelegge ryggen av å ta så mange sit-ups. men jeg trener ryggen i treningstudio, jeg har ikke noe problemer med ryggen.. 500 -- 1000 til begynnelsen er helt greit .. kan du skrive litt mer grundig hvorfor det vil skje Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 altså, tror du han tar 3000 situps innenfor 1 time? han tar den fordelt utover en hel dag og han gjør ikke annet enn å trene å spille ball. vi normale mennesker har skole/jobb og andre ting å gjøre. si du tar 40*3 om morgen og det samme på dagen og kvelden. du kommer til å bli ødelagt hvis du skal ta 3000 hver dag. skjønner at du vil se ut som han men trenger ikke å ta 3000. spis riktig og ta maks 500 om dagen. han er også normal menneske... jeg har hele ettermidagen på meg.. og jeg tror ikke at jeg vil bli ødelagt hvis jeg tar 3000.. fordi kroppen vil bli vant til det at det blir lett å gjøre ... ronaldo har sikkert sett en dag på 3000 som jeg gjør nå.. kansje om et år er jeg allerede der.. kansje umulig å greie det te sommeren,, ska heller satse på 1000,, 3 x 330 .. + at jeg spiller fotball hverdag,, med kundis trening 1-2 ganger i uka.. så kommer six packen uten problemer... sån tror jeg Du vil ikke annet enn å ødelegge ryggen av å ta så mange sit-ups. men jeg trener ryggen i treningstudio, jeg har ikke noe problemer med ryggen.. 500 -- 1000 til begynnelsen er helt greit .. kan du skrive litt mer grundig hvorfor det vil skje Ta en titt her: http://bedreviteren.blogg.no/1236172152_ku...ups_trenin.html Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 altså, tror du han tar 3000 situps innenfor 1 time? han tar den fordelt utover en hel dag og han gjør ikke annet enn å trene å spille ball. vi normale mennesker har skole/jobb og andre ting å gjøre. si du tar 40*3 om morgen og det samme på dagen og kvelden. du kommer til å bli ødelagt hvis du skal ta 3000 hver dag. skjønner at du vil se ut som han men trenger ikke å ta 3000. spis riktig og ta maks 500 om dagen. han er også normal menneske... jeg har hele ettermidagen på meg.. og jeg tror ikke at jeg vil bli ødelagt hvis jeg tar 3000.. fordi kroppen vil bli vant til det at det blir lett å gjøre ... ronaldo har sikkert sett en dag på 3000 som jeg gjør nå.. kansje om et år er jeg allerede der.. kansje umulig å greie det te sommeren,, ska heller satse på 1000,, 3 x 330 .. + at jeg spiller fotball hverdag,, med kundis trening 1-2 ganger i uka.. så kommer six packen uten problemer... sån tror jeg Du vil ikke annet enn å ødelegge ryggen av å ta så mange sit-ups. men jeg trener ryggen i treningstudio, jeg har ikke noe problemer med ryggen.. 500 -- 1000 til begynnelsen er helt greit .. kan du skrive litt mer grundig hvorfor det vil skje Ta en titt her: http://bedreviteren.blogg.no/1236172152_ku...ups_trenin.html skal liksom hele verden ha tatt feil ved å ta situps... jeg opplever aldri noe ryggproblemer pga situps.. jeg skal fortsette med situps.. men skal legge på den som var på linken.. ser bra ut Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hele verden tatt feil? Det er ganske common knowledge for folk som trener at sit-ups er en dårlig øvelse, med tanke på ryggproblemer. Crunches osv. er mye bedre. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 3000 sit ups.. hva er det som får folk til og tro at magen skal trenes anderledes enn andre muskler for og øke størrelsen på musklene? Noen som tar 3000 løft på benkpressen med minimalt med vekter? Og fettprosenter er alt.. har man mye fett så vil man ikke få sett noen av rutene uansett hvor mange sit ups man tar.. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ta 3000 på en dag? Skal love dere at det ikke er sunt. Om dere trener litt for mye på en plass på magen, vil dere automatisk få en stor bulk på magen, og det vil se ut som dere er fete. Når du vil ha six pack, spis sunt, unngå brus, sjokolade og annet usunt. Spis kylling, Egg og fisk. Og tren hele kroppen, det vil se stygt ut med en gutt med pingle armer og ben og six pack. Om du spiser sunt, og trener hele kroppen hver dag, enten med enkle øvelser, eller på helsestudio, vil du se framgang, og kanskje til og med sixpack til sommeren Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Six pack har noe med en blanding av både lav fettprosent og magemuskler å gjøre. Skal man bygge muskler er ikke sit-ups noen god øvelse. Faktisk så er det ikke noen god øvelse punktum, ettersom en sit-up presser ryggen i sin ytterste posisjon og er en såpass belastning på ryggen at den tilsvarer 60 kg markløft med krom rygg. Det alene er ikke så ille, men tenk deg når du skal ta 100 stk av disse daglig. Ryggen din kommer ikke til å overleve. Skal du bygge muskler, så velg en såpass tung vekt hvor du kan kun ta få reps. Gjør en øvelse hvor du kan maks ta 5-8 reps (dette er den anbefalte reps mengden for å bygge maksimalt volum). En god mageøvelse kan være crunches, evt. er magemaskin på treningssenteret en god massebygger. Har selv tatt en slik en og fått bra med resultater. Søk etter flere øvelser på nettet, du finner mange EDIT: Six-pack er absolutt åpnåelig med kun deffing (ikke det samme som slanking, look it up), men i mine øyne vil du da få noe som heter skinny-pack. Hvis du ikke bygger opp muskler og har lav fettprosent vil du bli veldig tynn. Skal man få six-pack med minimalt med muskler må man ned på en veldig lav fettprosent. Jeg tror at i de flestes øyne er en slik fettprosent veldig lite tiltrekkende. Derfor gjelder det å ha litt muskler der også slik at six-packen er synlig med høyere fettprosent. En fettprosent på 8-10 er slik jeg ser det, den mest attraktive fettprosenten. Endret 17. januar 2010 av ToYBoi Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Six pack har noe med en blanding av både lav fettprosent og magemuskler å gjøre. Skal man bygge muskler er ikke sit-ups noen god øvelse. Faktisk så er det ikke noen god øvelse punktum, ettersom en sit-up presser ryggen i sin ytterste posisjon og er en såpass belastning på ryggen at den tilsvarer 60 kg markløft med krom rygg. Det alene er ikke så ille, men tenk deg når du skal ta 100 stk av disse daglig. Ryggen din kommer ikke til å overleve. Skal du bygge muskler, så velg en såpass tung vekt hvor du kan kun ta få reps. Gjør en øvelse hvor du kan maks ta 5-8 reps (dette er den anbefalte reps mengden for å bygge maksimalt volum). En god mageøvelse kan være crunches, evt. er magemaskin på treningssenteret en god massebygger. Har selv tatt en slik en og fått bra med resultater. Søk etter flere øvelser på nettet, du finner mange EDIT: Six-pack er absolutt åpnåelig med kun deffing (ikke det samme som slanking, look it up), men i mine øyne vil du da få noe som heter skinny-pack. Hvis du ikke bygger opp muskler og har lav fettprosent vil du bli veldig tynn. Skal man få six-pack med minimalt med muskler må man ned på en veldig lav fettprosent. Jeg tror at i de flestes øyne er en slik fettprosent veldig lite tiltrekkende. Derfor gjelder det å ha litt muskler der også slik at six-packen er synlig med høyere fettprosent. En fettprosent på 8-10 er slik jeg ser det, den mest attraktive fettprosenten. men, jeg mente egentlig crunches,,, -- ta liksom 500 crunches daglig Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Skjønner ikke hvorfor folk skal ta så mange sit-ups, puch-ups osv. Det beviser jo bare utholdende styrke. Beviser ikke hvor maksimalt sterk du er. Maksimal styrke som teller mener nå jeg =) Ser gutta på studioet tar 30 push-ups og benker 200 Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Skjønner ikke hvorfor folk skal ta så mange sit-ups, puch-ups osv. Det beviser jo bare utholdende styrke. Beviser ikke hvor maksimalt sterk du er. Maksimal styrke som teller mener nå jeg =) Ser gutta på studioet tar 30 push-ups og benker 200 ....og jeg mener utholdene styrke teller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå