Gå til innhold

tusser og troll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vent.. dere raider seks dager i uka og har kun klart å ta ned Lord Marrowgar på 25man? Heller ingen Rotface eller Putricide på 10man? 10man hard gruppen er foreløpig på høyde med dårlige pugs, så dere burde starte med å finne iallefall 10 gode spillere å sette grunnlaget på i første omgang.

Også enda et eksempel på SKILL < GEAR guild, GLHF.

Lenke til kommentar
De som har lavere utstyr en det man får ved å gjøre daglig random-dungeon kan spare både sin egen og vår tid ved å IKKE søke.

Med dagens enkelt tilgjengelige gear, skal man lett ha >240 gjenomsnittlig itemlevel. Selv kun med å gjøre 1 random dungeon hver dag kan man enkelt oppnå dette.

Hvordan får man til dette?

Om man gjør heroics så får man tilgang til head og skuldre som er itemlevel 245. Tier 9 gear er itemlevel 232. Fra de tre nye heroicene dropper det itemlevel 232 med unntak av ett quest item som gir ett våpen i itemlevel 251.

Selv om man gjør en random heroic om dagen for 2 emblems of frost så vil man ikke ha klart å dra snittet over 240 på så kort tid som det har gått siden patch 3.3.

Man kan ikke oppnå kravet deres til gear bare gjennom heroics som det her blir påstått. Skal man ha et slikt snittnivå på gearet per nå så må man raide og ikke bare gjøre heroics.

Lenke til kommentar

Hihi, skill > gear, selvom det ble vanskligere og vanskligere å skille seg ut. Var iaf det i guilden min mot slutten da jeg spillte aktivt. Savner muru wipes, selvom jeg da hata alle wipesa lærte hele guildet utrolig mye det å spille helt på grensen. Ga meg rett etter ulduar kom så harke vært med på progress etter vi så yogg saron for første gang.

Lenke til kommentar
Gakks det der er bullshitt.

Head = 245 fra Triumph

Neck = 232 fra HC

Shoulders = 245 fra Triumph eller 264 fra AH

Chest = 245 fra AH eller 232 fra Triumph

Wrist = 264 fra AH eller 245 fra AH eller 232 fra HC

Hands = 232 fra Triumph

Belte = 232 fra HC

Legs = 232 fra Triumph eller 264 fra AH

Feets = 264 fra AH eller 232 fra HC

Finger 1 = 245 fra Triumph

Finger 2 = 232 fra HC eller 264 fra AH

Trinket 1 = 245 fra Triumph

Trinket 2 = 232 fra HC

Mainhand = 232 fra HC eller 251 fra Battered hilt

Ranged Slot = 232 fra HC eller 245 fra Triumph eller 264 fra AH

(Offhand = 232 fra HC)

når man har 16 items har man 235 AVG ilvl. å da har man bare brukt Triumph og det som dropper i heroic's. og vist man da legger til alle frost emblems man har fått på denne tiden og kansje legger i 10k gold. så sitter man med godt og vell over 240 AVG ilvl

Bare tull, her viser du null innsikt i spillet. La meg ta min egen klasse (når jeg spilte anyway); warlock. I dette tilfellet ville jeg ha hatt 621 hit før gems, som jo er glimrende. Jeg hadde også hatt de herlige 25mp5 som ringen ville gitt meg, og jeg kunne ikke bytta ut noen av itemsa for å få den nydelige 4set-bonusen min fordi det ville jo ført til at jeg hadde droppa i average itemlevel. Å kjøpe boots/wrists fra AH så hadde jeg hatt enda mer hit, yay for meg! Om jeg hadde kjøpt alle AH-itemsa hadde jeg fortsatt vært over hit-cap, og hvem orker vel bruke mange, mange tusen gull for å bli med i en low-end guild som dette?

For all del, kos dere med wipes. Jeg syns ikke dere fortjener bedre. Og det er dere sier at vi kunne spart oss for våre kommentarer så kan jeg vel heller bare legge til at dere ba om det.

Edit: Aahahah, så nettopp at du var den palaen med "de beste gemvalga" i Paladin-tråden. Jeg tror ikke det er noe vits å diskutere engang med deg. :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...