Gå til innhold

slettet


Nik0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selg bilen som delebil og få deg jobb.

Veldig surt når slikt skjer, men det er berre å kome seg vidare, viktigaste er at det gikk bra med deg.

 

Når han sier totalvraket, så regner jeg med at den må kondemneres, og da er den lite brukbar som delebil..

 

Er nok eneste hugger'n som funker da..

Lenke til kommentar
Selg bilen som delebil og få deg jobb.

Veldig surt når slikt skjer, men det er berre å kome seg vidare, viktigaste er at det gikk bra med deg.

 

Når han sier totalvraket, så regner jeg med at den må kondemneres, og da er den lite brukbar som delebil..

 

Er nok eneste hugger'n som funker da..

Hugger`n gjør jo akkurat det samme.... ja, han kan levere den til en hugger. Eller hugge den selv.

Lenke til kommentar

Samme skjedde med broren min. Kjøpte bil for 30 000 som han vraket. Hadde heller ikke forsikring som dekket det.

 

Han kjørte forsvarlig og hadde bare 50 km/t, men var litt uheldig kan man si.

 

Slenger inn et bilde.

 

 

20k80nc.jpg

 

 

Bilen ser kanskje ikke så vraket ut men hele bilen var skjev, synd det ikke vises så godt på bildet.

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar
Kræsja idag med bilen min.. Kjøpt for ca 10'000, full service der bremseklosser og skiver ble byttet kostet 9000 og så reperasjon av forstilling, + bytte av alle støtdempere og fjærbein for to dager siden kostet 9750... Og idag kræsja jeg med bilen.. Totalvraket.

 

http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article280634.ece

 

Skylder foreldrene mine 6000 kr... Er nærmest blakk, og føler meg avhengig av bil.

 

Jeg er totalt ødelagt:(

regner med du har jobb i og med du har råd til å ha bil? beste er vell om du har mulighet droppe bil bruke kollektivt så har du nok tjent inn de pengene i løpet av x ant månder med jobbing

 

husk det er bilen og lommeboka di, IKKE du som er ødelagt..vær glad for det er den veien

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...