Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan sabotere en traktor?

Anbefalte innlegg

Ja, du leste riktig. Jeg lurer på hvordan jeg kan sabotere en traktor?

Gjerne sånn at det blir "lovlig".

Saken er sånn, her hvor jeg bor, i enebolig, er det 5 andre hus som bruker samme vei. De forrige eierne av huset hadde en avtale sammen med de andre naboene med en kar som brøyter med traktor. Men, ingen er fornøyd med jobben han gjør, men han sender fortsatt ut regninger til oss. Plassen vi bruker til å snu på, bruker han som brøyte plass for snøen, så nå må vi rygge ut i hovedveien, noe som er ekstremsport deluxe, for utskjørselen går ut i en skarp sving.

Så, er det en måte jeg kan "lovlig" sabotere en traktor på? Feks legge noe i snøen som han "ikke" brude kjøre over? Tar gjerne imot forslag, men vil ikke ha noen diskusjon om at dette er tåpelig og ulovlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noen måte du lovlig kan sabotere en traktor. Og hva tjener du på dette?

er det skrevet noen from for kontrakt som gjør at dere er pålagt å betale han? Og har dere snakket med han om det? Vist han ikke gjør det godt nok kan dere vel be han om å ikke brøyte istedenfor å prøve å ødelegge brøyteskjæret.

Lenke til kommentar

Hvis dere ikke er fornøyde så klag, hvis det ikke hjelper så må dere jo finne dere noen andre til og brøyte.

Hvis du fikk sabotert den ville han vel reparere og fortsette og brøyte?

Hvordan kan en driftstopp oppfattes som en klage eller oppsigelse av brøytetjenestene?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...