Gjest member-63169 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Noen som vet om nokken med litt spesielle behov? helst litt kjente, eks skuespillere etc. Alt spesielt mottas! Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Noen som vet om nokken med litt spesielle behov? helst litt kjente, eks skuespillere etc.Alt spesielt mottas! Hva i sinnssyke, mongoloide satan er det du fabler om? Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 jævla homo! gå å knull bestemoren din jævla datanørd. faen tror du jeg spør om? hvis du ikke har noe fornuftig å skrive kan du ikke bare la ver da og heller runke i trynet på bestefaren din? Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 jævla homo! gå å knull bestemoren din jævla datanørd. faen tror du jeg spør om? hvis du ikke har noe fornuftig å skrive kan du ikke bare la ver da og heller runke i trynet på bestefaren din? Jada, så neida, så sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Account hacked eller noe? Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 fittetryner hele gjengen! niggre! ubrukelige samfunnstapere! går vel på sosialen hele gjengen! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 For en flott dag. I dag har jeg ignorert hele to stykker. *fred i sinnet* Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Jeg prøver å tenke positivt med tanke på Fetus sin psykiske tilstand og går ut ifra at brukeren er blitt hacked eller noen som tuller med accounten hans. Hvis det derimot er seriøst og denne brukeren ikke tuller, syns jeg synd på denne personen og han burde skamme seg. FY FY!!! Endret 17. januar 2010 av yngvenot Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 INB4 LOCK! Jaja, tror TS har en dårlig kompis på brukeren sin Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 INB4 LOCK! Jaja, tror TS har en dårlig kompis på brukeren sin Er ikke helt overbevist. Det kan se ut til at innleggene hans ganske ofte må "styres litt" (for å si det pent) av moderatorene. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) stakkers meg ja, synest synd på meg jeg også. Kanskje det er på grunn av frustrasjonen over de dårlige og ubrukelige svarene en kan få her på forumet. Kan dere ikke bare holde godt kjeft hvis dere ikke har noe fornuftig å si? er slike idioter over hele dette drittforumet. hade bra diskusjon.no INB4 LOCK! Jaja, tror TS har en dårlig kompis på brukeren sin Er ikke helt overbevist. Det kan se ut til at innleggene hans ganske ofte må "styres litt" (for å si det pent) av moderatorene. Det har du nok rett i. jeg er nok ikke så veldig flink med dette forumgreiene som dere flinke datagutter! misunner dere som klarer å beherske denne avanserte bitverdenen! Endret 17. januar 2010 av member-63169 Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 stakkers meg ja, synest synd på meg jeg også. Kanskje det er på grunn av frustrasjonen over de dårlige og ubrukelige svarene en kan få her på forumet. Kan dere ikke bare holde godt kjeft hvis dere ikke har noe fornuftig å si? er slike idioter over hele dette drittforumet. hade bra diskusjon.no Jeg famler litt blinde og tipper helt vilt at du muligens hadde fått bedre respons hvis du klarte å få frem hva du var ute etter, istedenfor å starte en tråd som ingen er i stand til å forstå noe av...bare et vennlig og velmenende forsøk på å lede deg inn på veien mot salighet og frelse... Det har du nok rett i. jeg er nok ikke så veldig flink med dette forumgreiene som dere flinke datagutter! misunner dere som klarer å beherske denne avanserte bitverdenen! Det har ikke noe å gjøre med å være flinke med data, det handler om normal folkeskikk og et normalt språk. Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 stakkers meg ja, synest synd på meg jeg også. Kanskje det er på grunn av frustrasjonen over de dårlige og ubrukelige svarene en kan få her på forumet. Kan dere ikke bare holde godt kjeft hvis dere ikke har noe fornuftig å si? er slike idioter over hele dette drittforumet. hade bra diskusjon.no forumet kan vell ikke være så dårlig, eller? jeg mener.. du har jo over 700 poster her.. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det har ikke noe å gjøre med å være flinke med data, det handler om normal folkeskikk og et normalt språk. Vel, jeg forundrer meg over hele dette forumet og nivået her, en får kun meninger og ikke bra svar, og så ender det opp med en heftig diskusjon om meningene langt vekke fra spørsmålet. Virker som folk tar av seg en masken på forumet her og skal utgi all sin frustrasjon over hverdagens hendelser som de ikke tør å ta opp i den virkelige verden. haha sier han! tenker dere! stakkers meg ja, synest synd på meg jeg også. Kanskje det er på grunn av frustrasjonen over de dårlige og ubrukelige svarene en kan få her på forumet. Kan dere ikke bare holde godt kjeft hvis dere ikke har noe fornuftig å si? er slike idioter over hele dette drittforumet. hade bra diskusjon.no forumet kan vell ikke være så dårlig, eller? jeg mener.. du har jo over 700 poster her.. Ja blir endel når jeg må sette på plass slike uoppdragne gutter! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Nice tråd, ihvertfal de 2-3 første inelggene, resten ble kjedelig Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Akk ja.. Minner.. Første klasse var en god tid.. eller hva? Men hva vil du egentlig fram til med denne posten? Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Noen som vet om en måte å slette seg på? har en dum tendens til å henge her litt for mye. går litt utover skolearbeidet som skal gjøres. ser ikke ut som moderatorene gidde meg warning for dårlig oppførsel. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Akk ja.. Minner.. Første klasse var en god tid.. eller hva? Men hva vil du egentlig fram til med denne posten? Var egentlig en skoleoppgave jeg holder på med, gadd ikke skrive alt, bla bla masse uintressant. kan si det hvis det hjelper, skal liksom tilpasse en sykkel etter en spesiell person sine behov. ntnu prosjekt. Anyway hvis du synest jeg er barnselig og idiot kan du ikke bare si det da? hva var så galt meg førsteklasse da? mn paset bra går 1. klasse ntnu. Endret 17. januar 2010 av member-63169 Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Akk ja.. Minner.. Første klasse var en god tid.. eller hva? Men hva vil du egentlig fram til med denne posten? Var egentlig en skoleoppgave jeg holder på med, gadd ikke skrive alt, bla bla masse uintressant. kan si det hvis det hjelper, skal liksom tilpasse en sykkel etter en spesiell person sine behov. ntnu prosjekt. AHA! Nå er det plutselig helt åpenbart. For noen idioter vi var som ikke forstod det med én gang! Det fremgår jo klinkende klart av åpeningsinnlegget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg