fsx Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 hei jeg har vært kvalm i noen dager i noen timer veit du hva det er? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kan være psykosomatisk. Etter å ha lest en del av de andre postene dine så virker det som du ikke trives veldig godt for tiden og da kan det fort gi seg til kjenne på den måten. Hvis det vedvarer så kan det være greit å ta en snakk med legen. Kvalme eller magepine kan være symptomer på veldig mange ting så det er umulig å stille noen diagnose for oss bare på bakgrunn av det. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 jeg har ikke spist noe særlig i noen dager bare 1 2 eller 3 måltider om dagen Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Kan være fryktelig mye forskjellig. Har du gjort / spist / brukt noe utenom det du pleier? Har du oppkast, feber eller løs mage i tilleg? Eller bare kvalm? Edit: Ikke rart du er kvalm / uvell hvis du ikke eter skikkelig. Lag deg ett godt sunt måltid og et så mye du klarer. Ikke noe pizza eller brus. (kanskje litt cola. Hjelper mot kvalme) En liten tur ut å gå kav vel heller ikke gjøre det verrr. Endret 17. januar 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det å spise lite i seg selv kan også føre til kvalme. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 ja og jeg har ikke tat noe vitaminer på noen dager + at det som er kanskje pyskisk er at jeg putsta inn røyken fra en røykbombe av kno3 og sukker men har vært hos øre hals og skjeket det lungekapasitet og sånt men dem fant ingenting alt virket normalt og slimhinnene er normale så er jo hele tiden redd for den gangen jeg pusta inn røyken Lenke til kommentar
fsx Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 også når jeg har kjemitimer på skolen da slår pysken til jeg blirs svimel og tungpusta så det er nok pysken og jeg veit ikke om det går an og få fikset dete Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 også når jeg har kjemitimer på skolen da slår pysken til jeg blirs svimel og tungpusta så det er nok pysken og jeg veit ikke om det går an og få fikset dete Det du sier om kjemitimene er faktisk helt normalt. Uvitenhet kalles det. Kan hende du er litt hypokonder ? Men hvis du bare er kvalm uten tegn til feber eller oppkast elns. Så har du ingenting å bekymre deg for:) Lenke til kommentar
fsx Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Kan være fryktelig mye forskjellig. Har du gjort / spist / brukt noe utenom det du pleier? Har du oppkast, feber eller løs mage i tilleg? Eller bare kvalm? Edit: Ikke rart du er kvalm / uvell hvis du ikke eter skikkelig. Lag deg ett godt sunt måltid og et så mye du klarer. Ikke noe pizza eller brus. (kanskje litt cola. Hjelper mot kvalme) En liten tur ut å gå kav vel heller ikke gjøre det verrr. bare kvalm Lenke til kommentar
fsx Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 kanskje hypokonder for jeg er veldig redd for sånt så noen har på forumet har skremt meg sikelig med røykbomba du kan lese lit mere bare søk på super2277 dær er det masse inleg og sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå