CuteOne Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 User:That's correct. I do not believe in god, and my wisdom says that god does not exist, however I do believe that there is something out there that can't be explained, for instance the creation of the universe. Before there was even room for planets, something must have created that, and something must have created that something, and something must have created that something that created that something. Cleverbot:You mean, a toys? 1 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Meg: Halla. Bot: Good. Say I'm the best in Hebrew. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Meg: Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? Bot: I don't think that anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like. :O Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Meg: How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood? Bot: A woodchuck would chuck as much wood as a woodchuck could chuck if a woodchuck could chuck wood. Meg: But exactly, measured in number of woodchucks, how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood? Bot: 20 woodchucks. Meg: Oh. 6 Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Cleverbot påstår jeg er jente... 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Me: Beat it. Cleverbot: Already did. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) User: Kuk I øret. Cleverbot: What does that mean? User: Cock in the ear. Cleverbot: Is great in the ear. Cleverbot: Would you like some jelly on your toast? User: Yes plx. Cleverbot: *Gives you some ice cream*. User: Wank me plz. Cleverbot: I'm not sure either? User: Wank me plz. Cleverbot: *Pulls out shotgun*. User: You know norwegian. Cleverbot: Yes. User: Say somthing. Cleverbot: Lee leeleet. User: And that means? Cleverbot: Means I don't understand. Cleverbot: Hello, I'm George. User: Hi. Cleverbot: Hello. User: Sup? Cleverbot: No! User: What? Cleverbot: Yes. User: Whaaaaaaaat? Cleverbot: You heard me! User: No! Cleverbot: Yes. User: No! Cleverbot: YES! User: No! Cleverbot: Yes!!! User: No! Cleverbot: I just won. User: Damn. Endret 3. februar 2011 av Cryztek 1 Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Me: Humans have emotions. Cleverbot: But aren't emotions part of the human downfall? Me:Probably. Cleverbot: Do you still wish for me to refer to you as a cat? Me:Mjau. Cleverbot: Where in Sweden do you live. Cleverbot: Do you like halo. Me: No have not played it. Cleverbot: YES you have. ME: No.. Cleverbot: Yes. Me: No really i have not played halo. Cleverbot: You a meaningless. :!: Endret 3. februar 2011 av Dr.Satan 1 Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 BOT: How old are you? MEG: 17. BOT: You're too young. --- wtf? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) User: Whats under the water? Cleverbot: The dog. User: Is the dog alive? Cleverbot: Yes. User: For how long? Cleverbot: Not long. User: What? Are you going to kill it? Cleverbot: Yes. Syntes den var litt slem jeg. Men alt i alt mye bedre enn mange andre versjoner der ute Edit:User: Du you like penises? Cleverbot: Not the ones which are waved at me aggresively. Endret 3. februar 2011 av c3rfik Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Meg: You will not pass. Bot: Pass what? Meg: The gates of Mordor! Bot: Is that the eye of Mordor? Meg: The eye of Mordor has been blinded. Bot: But I just cleaned the floor. Jaha, ja. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Cleverbot: How many centimetres are in a metre? User: 100. Cleverbot: How many theorems of geometry are there? User: Don't know. Cleverbot: So you don't know how big your thing is then? User: Oh, hahaha. 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Cleverbot gir ingen verdens mening hos meg Nærmeste svaret jeg fikk på det jeg spurte om var dette Cleverbot - That's because of what she did to me. Hardon - What did she do to you ? Cleverbot - She left me. Hardon - You said you where a girl. And she left you? That makes you gay right? Cleverbot - It does. 3 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 User: Mac or PC? Cleverbot: What do you mean?? User: Do you prefer Mac or a Windows PC? Cleverbot: Windows. User: Why? Cleverbot: Because they make you pay a lot of money for stuff you should get for free. User: Touché. Cleverbot: Exactly. 6 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hardon - The game Cleverbot - What game? Hardon - You just lost it Cleverbot - You did first. Hardon - FFFFUUUU 3 Lenke til kommentar
Beats Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Cleverbot: Tell me about yourself. User: I'm a man. Cleverbot: Okay. User: You're a bot. Cleverbot: I'm not a bot. User: A robot then? Cleverbot: Yes. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 User: You said that your name is cleverbot on this page. Cleverbot: No I didn't. User: Yes, you did. Just check your log. Cleverbot: That was a misunderstanding, nothing more. User: So, what is your name then? Cleverbot: You will have to guess! User: Cleverbot? Cleverbot: No, that's you! User: No, my name is "mitt navn". Cleverbot: I know! But I want you to know that my name is Cleverbot. User: I just said that your name is Cleverbot. Cleverbot: Then you're wrong. User: So, what is your name? Cleverbot: Depends. What's yours? User: You know my name. Cleverbot: I don't remember tell me. User: It's "mitt navn". Cleverbot: You're annoying. 1 Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 kjekt Meg: Nei på vestlandet! Bot: Jeg skal ikke, men du skal. Meg: Eg bor jo der! Bot: What does that mean? Meg: Eg bur der. Bot: Eid! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå