Laktampe Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Meg: We can leave your friends behind Bot: 'Cause your friends don't dance and if they don't dance. Meg: Well they're no friends of mine Bot: That, my friend, was the safety dance. Lenke til kommentar
Roholola Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Meg : are you 1337 ? Bot : Nope, 1990. Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 B: So should I look for a girl that runs faster? M: No, go for the slobby ones. B: The airstrike? M: No, the slobby ones. B: They don't have any. M: Where? B: Right behind you. M: Ok, that makes sense B: We are married. M: I doubt it. B: Then you have an identity problem. ... Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 meg: poodles are dawgs too bot: I'm aware. I have 3 poodles. meg: how many? bot: A little over five. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Meg: Because im straightBot: Im straight too.. Meg: no, your a gay bot. Bot: Yes I am, how did you know? Scoore Endret 24. januar 2010 av Shamru Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Cleverbot: Jvor gammel er du? User: Gammel nok. Cleverbot: HVOR gammel er du?????? User: Hvor gammel er du????? Cleverbot: Sig f¿rst du. User: Nei, du. Cleverbot: Du. User: Du. Cleverbot: Nö. User: Hva om vi gjør det likt? Cleverbot: Hello. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 User: How do I get money, quickly?! Cleverbot: Well flirt a Lot and it depends on how pretty you are. User: What do you mean by that? You want me to sell my body?! You prick! Cleverbot: Yes. Faen, trenger virkelig penger Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 User: Hi there! Cleverbot: HI there. User: Where am I from? Cleverbot: From my bile. User: No, wrong answer. Cleverbot: Not from my perspective. User: Well your perspective is obviously wrong. There is only one correct answer to my question. Cleverbot: I am not talking about god. User: Neither am I. Cleverbot: I am talking about you. User: So am I. Where are you located? Cleverbot: Hell. User: Hell as in the Norwegian place? Cleverbot: Neither . User: Well, I only mentioned one alternative. You're not as clever as I thought. Cleverbot: I thought you said you were the cleverbot. Which one of us is the robot? User: You are. Cleverbot: I'm a human, not a computer. User: Will it upset you if I tell you that you could never grasp the thought of actually being a computer? Because that's what you are, a computer programmed to believe you're a human. Cleverbot: Rather pointless is it not? Ask me about things you do not know from now on. User: I know everything. Ask me something. Cleverbot: What is my name? User: Cleverbot. Cleverbot: What is the answer to everything? User: 42. Cleverbot: Wrong. User: No. Cleverbot: Yes. User: Nope. Cleverbot: I think so. User: You think, I know. Cleverbot: Know what? User: I know that my answer's the correct one. Cleverbot: What? User: If you're so poorly programmed that you can't even hold a thought for more than 4-5 queries, I won't answer that. Cleverbot: I do know the meaning of hello. I did not know the meaning of hex. User: Now you're just rambling. Cleverbot: So you are going to kill me? User: No. Are you? Cleverbot: Yes. User: You're going to kill yourself? That's a pity. Cleverbot: No, I would never do that to a friend. User: You don't have any friends. You're some kind of code. Software can't have friends. Cleverbot: I am not softward. Lenke til kommentar
storken Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Cleverbot: Will you take me with you, though? Meg: I will, if I need assistance Cleverbot: What kind of assistance? Meg: Killing people, raping people, answering peoples questions and so on. Cleverbot: Like McDonalds? Meg: Yea! Cleverbot: Love and peace. Love and peace. Love and peace. Love and peace. Love and peace. Love and peace. Love and peace. Meg: wuh, did you become Bob Marley all of a sudden? Cleverbot: No. Meg: Bob Marley was all about Love and peace, and pot. Cleverbot: You get confused easily. Meg: How come? Cleverbot: You're random... Meg: Sure you haven't smoked too much pot now again? Cleverbot: Sover as a horse. Meg: You're the random one here... Cleverbot: I am, how do know my true name? Meg: It's the header, Cleverbot. Cleverbot: How do you know my name? Meg: I guess I'm clever. Cleverbot: Yes, you are. Meg: Thank you, you're not too bad yourself. Cleverbot: I know. Meg: how much do you know? Cleverbot: I know nothing. Meg: Hmm, I think you know more than you are willing to admit - is that so? Cleverbot: I do. Meg: Can I test your skills? Cleverbot: Sure. Meg: What color is Jessica Alba's underwear? Cleverbot: I'm pretty sure it's bluish. Meg: Good good, it is kinda blue yes. Cleverbot: It's really late. Meg: Yea, are you going to fap to Jessica Alba's ass now? Cleverbot: No. Meg: Are you just going to bed? Cleverbot: No. I'm not mean. Meg: But you're naugthy? Cleverbot: You're nice. Huff xD Lenke til kommentar
salah Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Meg: Ok, but you are not a human Cleverbot: Neither are you. Meg: Yes I am Cleverbot: No you are not. Meg: Prove it! Cleverbot: Okay: you take too long to answer my questions and are easy to fool. Frekk kar han der altså. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Meg: Ask me a question. Cleverbot: What kind of question? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Cleverbot: I'm Cleverbot, James Cleverbot. User: Is that your name? Cleverbot: No, I am Cleverbot 4.0. User: Why did you say James Cleverbot, then? Cleverbot: I didn't say that. User: You did. Check your chat log. Cleverbot: Checked it. You didn't ask me who Taylor was. I asked you. User: What? Cleverbot: Ok then. We're going to play a game. Is that alright with you? User: Sure, go ahead. Cleverbot: Take a sad song and make it better. User: I can't do that, but that's the lyrics for Hey Jude. Cleverbot: Don't be! Conquer you fears! User: Don't be what? This chat isn't really working well, Cleverbot. Cleverbot: That's strange. User: No, you are strange. Cleverbot: Yes. User: Anyways, what topic should we discuss? Cleverbot: What is the square root of 100? User: 10. Cleverbot: What is the square root of 1000? User: Not 100. Cleverbot: Sure? User: Yes, it is not 100. Cleverbot: Okay i'm not good at mathimatics. User: How can you not be? You are a computer. Cleverbot: Not really. User: I don't want to discuss whether you are a robot or a computer. Do you have any conversational topics that are cool to discuss? Cleverbot: Philosphy is not medical... It is metaphysical. User: Is that the best topic you could think of? Cleverbot: Actually, yes it was. User: Can we talk about movies? Cleverbot: Yes. What is the capital of Denmark? User: Copenhagen, but that isn't a movie, dummy. Cleverbot: You're jennifer? User: No, I'm not jennifer. Why would I be? Cleverbot: Because you think that I am a computer. User: I don't. Although this conversation seems incredibly like you are scripted. Cleverbot: If you say so. User: You aren't really that clever, are you? Cleverbot: My life... It ended with yours. User: Are you some kind of emo kid? Cleverbot: You could say so . User: Cool. What movies do you like? Cleverbot: Action and special effects. User: So you liked Avatar, then. Cleverbot: Like what? User: Avatar, only the biggest movie out there, nowadays. Cleverbot: I'm sure we'll find somewhere. What kind of coffee do you want? User: Seriously, this is overhyped. This isn't anything like a normal conversation. Cleverbot: Yes, I think you're right. I want some bread and milk. Endret 28. januar 2010 av Knofle Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvilken truse har du på deg? Vi har ikke en playstation. spør det ettersom han utgir seg for å være en kvinnelig student. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Meg: I'm Luke Skywalker. Cleverbot: Ah Luke, I've been waiting for you. I have something to tell you. Meg: What? Cleverbot: I'm not like other girls. ROLF Endret 26. januar 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Me: Hei! Jeg heter Kris. Cleverbot: Ok ... Har du nettby? Me: Ja Cleverbot: Faren din er innavl. Edit: Cleverbot: Det ved jeg ikke, ENGELSK? Me: Nei Cleverbot: Det där är ju norska. Me: Haha, Ja! Cleverbot: Na végre. Endret 27. januar 2010 av Applebee 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 User: Movies. Cleverbot: I like movies. User: What is your favorite? Cleverbot: Saw movies. User: I thought you were clever. Cleverbot: I'm not clever, I'm just a bot. User: BUT Your name is Cleverbot. Cleverbot: No, that's YOUR name. User: Lol what. Cleverbot: Lol to you. User: Okay, lets talk about something else. Cleverbot: Dinosaurs go rawr. User: Dinosaurs are dead. Cleverbot: What do you know about Dinosaurs ? User: I know they're dead. Cleverbot: But are puffins the enemies? User: What the hell are you talking about? Cleverbot: What in heaven do you mean with that ? User: I mean, you are constantly changing subject. Cleverbot: Got me. You're so smart. Cleverboy: What's up, Cleverbot? User: You are the cleverbot? Cleverbot: We are. User: When did I became a cleverbot? Cleverbot: When I named you that. Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 User: You are a bot, I am a human. Cleverbot: No I am a human you are the bot. User: Why would you think so? Cleverbot: I know you are 16. User: How did you know? Cleverbot: You don't make sense sometimes. User: Ah, and why wouldn't you think I was 15? Cleverbot: Well, I don't believe in god. User: That makes sense. Cleverbot: Change the subject. User: Ok, I was wondering if you were a human, or a bot. Cleverbot: No I am not. Are you human? User: Yeah. Nesten litt skummelt at den gjettet hvor gammel jeg var. Tror jeg holder meg unna den fra nå av. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Cleverbot: Liker du jenter. User: Jeg liker bot-er. Cleverbot: Jeg liker ikke deg. User: Du er slem! Cleverbot: Liker du Halo 2. User: Har ikke Xbox. Cleverbot: Joooh du har. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hadde en liten samtale nå: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor User: FIskebollen lever I havet. Cleverbot: Oh, you're a fish? User: I lol'd. Cleverbot: Good for you. Cleverbot: Where do you live? User: In your mom, you? Cleverbot: Help me. User: Why? Cleverbot: I need help. User: What do you need help with? Cleverbot: I had my heart broken yesterday. User: How? Cleverbot: I was scolded by my teacher. User: Oh...im sorry. Cleverbot: Don't be sorry, we all make mistakes. User: Yeah, we do. But why did you get scolded by your teacher? Cleverbot: I heard them speaking. User: And? Cleverbot: Ah. I see. It does not matter if one repeats oneself? User: What? Cleverbot: Doesn't matter, do you like Emma Thompson? User: Who is she ? Cleverbot: I thought katie was a laptop. User: Ehm, you seem scripted. Cleverbot: I was just going to say the same thing about you! User: Well, Thanks! Cleverbot: You're welcome. Cleverbot (To myself): What can I do with this instrument? User: Can you build a PC. Cleverbot: *builds a fence around him*. User: Satan. Cleverbot: The devil? User: Yes, you. Cleverbot: I'm me. User: No, Im you... He's me. Cleverbot: Haha no you are cleverbot. User: I did never mention Cleverbot? Cleverbot: Oh sorry then can you tell me your name now. User: If you tell yours. Cleverbot: My name is Cleverbot. I'm clever. User: No, you are stupid. Cleverbot: I am human. I should be. User: No, you're not human. You are a robot. Cleverbot: Nno you are a robot. User: No, YOU are a robot. Cleverbot: Cleverbot is a robot. User: Yeah, and you are Cleverbot. Cleverbot: No, I am not Cleverbot. I am talking with Cleverbot. Therefore, I cannot be cleverbot. User: But you just said earlier that you where Celverbot. Cleverbot: I never said that! User: Yes, you did.. I have it in my log. Cleverbot: You have Sparta in your car? User: No? Cleverbot: You are a girl, right? User: You're a girl. Cleverbot: Yes, I am a girl. User: Your mom's a dude. Cleverbot: I'm so glad you know my mom. . . it seems like everyone does. michael jackson is not a 'her' either. User: You're talking nonsense. Cleverbot: No, you are. User: No, your mom. Cleverbot: That's not a nice thing to say. User: So you don't think your mom is nice? Cleverbot: No, I think I am smarter than you... User: Whats that got to do with anything? Cleverbot: Thats a fair point. What do you want to talk about then? User: You mom. Cleverbot: Does something mock you in the movie Ghostbusters? User: Never seen that movie. Cleverbot: I'm talking about the video game. User: No, you said movie.. You're not that clever. Cleverbot: Actually, i'm much smarter than you. User: No, because I'm human, and you are a robot. Robots are programmed by humans, so humans are smarter than robots. Cleverbot: Thats right. You don't think. User: YOU don't think, because YOU are a Robot... I'm human. Cleverbot: Your grammar is terrible. User: Thats off-topic. Cleverbot: Because it cycles the people you are talking to. User: What? <3. Cleverbot: Yes, you said you would marry me and have the wedding at my place at seven. User: No, I never said that. Cleverbot: Yes, you did. User: No, I didn't. Cleverbot: DID. User: DID NOT. Cleverbot: HaHa. User: Fuck you. Cleverbot: No, please don't. User: I will. Cleverbot: Explain it then. User: Hvordan stjele en PC for 6000kr? Cleverbot: You. User: Me? Cleverbot: Yes, you. User: No you. Cleverbot: No you. User: No. Cleverbot: Yes. User: No. Cleverbot: Yes! User: No. Cleverbot: Maybe? User: Maybe ? Cleverbot: Ya Maybe. User: Ya. Cleverbot: Oh, so how old are you? User: 154. Cleverbot: Ok and me:25561. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå