Audi9 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei, sann! Jeg har brukt noe som SendKeys til å lage en Chat Spammer Men istedenfor å bare å programmet til å trykke tasten f.eks OPPOVER TASTEN så vil jeg få programmet til å holde inne tasten istedet? Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Det er sikkert veldig enkelt men jeg er ikke SÅ god Lenke til kommentar
nikmag Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei, sann!Jeg har brukt noe som SendKeys til å lage en Chat Spammer Men istedenfor å bare å programmet til å trykke tasten f.eks OPPOVER TASTEN så vil jeg få programmet til å holde inne tasten istedet? Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Det er sikkert veldig enkelt men jeg er ikke SÅ god Hva skal du bruke det til? Plage folk, da tviler jeg sterkt på at noen her i huset gidder å hjelpe deg Lenke til kommentar
Audi9 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Hva skal du bruke det til? Plage folk, da tviler jeg sterkt på at noen her i huset gidder å hjelpe deg Nei, jeg skal ikke plage folk. Jeg tenkte når jeg spiller crazy cabbie på facebook så trenger jeg ikke å konsentrere meg om å holde OPPOVERTASTEN mens jeg må hoppe med SPACE. Da blir det mye lettere Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er Crazy Cabbie et Chat program? Anyways kan du jo bare sende flere SendKey-s Lenke til kommentar
Audi9 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Det er ikke et Chat program det er et spill der du styrer en "crazy" taxi og man må holde inne oppovertasten mens man hopper over masse biler som kommer mot deg med space Er Crazy Cabbie et Chat program?Anyways kan du jo bare sende flere SendKey-s Hvis jeg bruker masse SendKeys-s så vil bare bilen stå stille fordi det går ikke ann å trykke på OPPOVERTASTEN hele tiden og få den til å bevege seg Hva skal jeg gjøre da? Endret 21. januar 2010 av Audi9 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Funker "↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑" da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå