lunchbox Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Hei. Har lyst til å utdanne meg sånn at jeg kan jobbe med spill og jeg har noen spørsmål som jeg håper at dere kan svare på. Bør jeg utdanne meg som spilldesigner eller bør jeg ta en 3d utdanning? Og hvis jeg bør ta en 3d utdanning, hvilken skole bør jeg gjøre det på (noroff, idefagskolen eller en annen hvis dere vet av noe)? Mvh lunchbox Endret 19. januar 2010 av lunchbox Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei. Har lyst til å utdanne meg sånn at jeg kan jobbe med spill og jeg har noen spørsmål som jeg håper at dere kan svare på. Bør jeg utdanne meg som spilldesigner eller bør jeg ta en 3d utdanning? Og hvis jeg bør ta en 3d utdanning, hvilken skole bør jeg gjøre det på (noroff, idefagskolen eller en annen hvis dere vet av noe)? Mvh lunchbox Er usikker på hva som er best men NITH tilbyr en ny bachelorgrad innen 3D fra høsten av! http://nith.no/studier/bachelor/3d-grafikk Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Beste tittelen jeg har sett på lenge! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Satt og leita etter "like"-button der. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 http://www.hig.no/studietilbud/it/bachelor/bsp De har et spillprogrammeringsstudium på Høgskolen i Gjøvik. Det er nytt i år, så det kan bli spennende å se hva som kommer ut av det. Lenke til kommentar
lunchbox Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Hvorfor lette du etter like button? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Fordi emnetittelen er helt evneveik og strider i mot forumreglene for oppretting av ny tråd. Du kunne f.eks kalt tråden "Utdanningsspørsmål vedrørende spilldesign". Lenke til kommentar
lunchbox Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Aha, vel da er tittelen på tråden endret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå