hernil Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Dette er en OT-diskusjon splittet ut av Snedige ting du lurer på V.2 som startet med at innlegget under kommenterte på denne linken. Jeg plasserer denne i Annet om programvare i mangel av bedre egnet kategori. Og for de som lurer på hvordan jeg fikk førsteposten i denne tråden så hentet jeg frem et av mine gamle innlegg, fikset og trikset litt, siden en tråd er ordnet kronologisk etter innleggets opprettelsesdato Endret 17. januar 2010 av hernil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 hvis du vil plage nettleseren din så kan du trykke "ctrl + f" og søke på et tall mellom 0 og 9. sist gang jeg gjorde det med firefox på en side med pi og masse desimaler klikket PCen. jeg er fristet til å prøve det igjen, men er redd for at firefox skal slutte å like meg da. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Korleis kan detta få dataen til å klikka? His meg gjekk det heilt fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) firefox likte bare ikke at det var veldig mange treff på søket, men jeg har jo en gammel sliten maskin da. edit: det var når jeg valgte å markere teks at den klikket, men den måtte bare jobbe litt så roet den seg. hvor mange nuller er det på den siden? Endret 16. januar 2010 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Då så sikkert litt annerledes enn min mega-fjortizz-gamin' computer FtW lol XD mao: kjøpte alt nytt når eg var 14, rett etter konfen Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Prøvde å søke opp "1" i siden med en million desimaler og så markere alle enerne. Alt sto stille i ca 45 sekunder og i linja øverst sto det "not responding". Jeg kjører en 2.4GHz C2D og 4GB RAM på Windows 7 64-bit. Spennende. edit: Bruker Firefox btw Endret 16. januar 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 haha, nå blei det meir interessant, ja har 3 GHz C2D og 8 GB med same windows Tok nøyaktig 57 sekund for dataen å finne det ut Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 haha, nå blei det meir interessant, ja har 3 GHz C2D og 8 GB med same windows Tok nøyaktig 57 sekund for dataen å finne det ut 1:07, Q6600+4gb ram + XP32bits Firefox.- Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 hvis du vil plage nettleseren din så kan du trykke "ctrl + f" og søke på et tall mellom 0 og 9. sist gang jeg gjorde det med firefox på en side med pi og masse desimaler klikket PCen. Etter mindre enn 1 sekund var søket etter 1-tall ferdig på pi-siden som ble nevnt. Maskin: 7 år gammel 1,25 GHz PowerBook G4 (PPC) med 2 GB ram og Mac OSX 10.4.11. Nettleser: Safari 4.0.4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 hvis du vil plage nettleseren din så kan du trykke "ctrl + f" og søke på et tall mellom 0 og 9. sist gang jeg gjorde det med firefox på en side med pi og masse desimaler klikket PCen. Etter mindre enn 1 sekund var søket etter 1-tall ferdig på pi-siden som ble nevnt. Maskin: 7 år gammel 1,25 GHz PowerBook G4 (PPC) med 2 GB ram og Mac OSX 10.4.11. Nettleser: Safari 4.0.4. the fuck? min blir helt kake av å finne alle av ett tall. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Null problem her og, på FF 3.5 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Prøvde å søke opp "1" i siden med en million desimaler og så markere alle enerne. Alt sto stille i ca 45 sekunder og i linja øverst sto det "not responding". Jeg kjører en 2.4GHz C2D og 4GB RAM på Windows 7 64-bit. Spennende. edit: Bruker Firefox btw Med opera og windows så gikk markering av alle ettall momentant, ingen merkbar ventetid. AtW Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Firefox går det tregt, selv på kjappe maskiner. Heldigivis legger den bare beslag på én kjerne, slik at systemet ellers kan brukes ganske greit. I Opera (og tydeligvis Safari) går det momentant. Google Chrome bruker 10-20 sekunder, men viser samtidig en artig progressbar. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Opera 10.50 pre-alpha har ingen merkbar ventetid. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Firefox går det tregt, selv på kjappe maskiner. Heldigivis legger den bare beslag på én kjerne, slik at systemet ellers kan brukes ganske greit.I Opera (og tydeligvis Safari) går det momentant. Google Chrome bruker 10-20 sekunder, men viser samtidig en artig progressbar. Uhm, hadde null problem med FF på den siden SeaLion linket til. Tok kun brøkdelen av et sekund og søke både i topp og ned til bunn på den siden. Og jeg har ikke en spesielt kjapp maskin. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Firefox går det tregt, selv på kjappe maskiner. Heldigivis legger den bare beslag på én kjerne, slik at systemet ellers kan brukes ganske greit.I Opera (og tydeligvis Safari) går det momentant. Google Chrome bruker 10-20 sekunder, men viser samtidig en artig progressbar. Uhm, hadde null problem med FF på den siden SeaLion linket til. Tok kun brøkdelen av et sekund og søke både i topp og ned til bunn på den siden. Og jeg har ikke en spesielt kjapp maskin. Neida, men du skal markere all tekst. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 ^du trykket på "Marker tekst" i den søke-ruta sant? Tok 1 minutt og 71 hundredeler for meg. Intel 8400, 4GB, W7 64 bit. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tok meg 1 minutt og 5 sekund, Intel core i7 Firefox 3.5 Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Awh, det som var trikset ja. Det knekjørte den ene kjernen min et minutts tid og, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå