Oovz Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Har bestilt delene til min nye kraftpakke-PC på komplett. Bestemte meg for å bestille Samsung 957MB-skjermen, bl.a. fordi jeg mener å ha hørt at den skulle være rimelig bra. Jeg må fortsatt vente på p4 2,8 med 800 MHz FSB , så jeg kan fortsatt endre bestillingen. Resten av PCen er jeg rimelig bestemt på å beholde intakt, men skjermen er jeg mer usikker på. Selv om jeg har hørt at den skulle være bra, er det noen som har lyst til å dele erfaringene sine med meg? Takker for svar. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Ingen som har en eneste kommentar? Jeg nekter å tro at det ikke finnes en sjel her som har 957MB?? Please svar......... Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Tror den er ganske bra. Men er det ikke en Dynaflat skjerm? Er det det er den egentlig ikke flat... Dessuten har jeg hørt at de har ganske dårlig fargedybde. Har ikke vært borti dem selv, men det er det jeg har hørt. Prima grafikkort forresten Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har lager ikke Samsung generelt brae skjermer? Synes det Det er vel Dynaflat?? Skal du kjøpe må du ha Dynaflat! Samsung 19" Monitor, Syncmaster 957P Denne er bra, tror vel 957MB er bra Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Kan jo alltids linke til Komplett, skjermen er med DynaFlat. Takk for kompliment om grafikkort, må bare vente på at det kommer, men jeg har reservert et allerede Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Nå begynner jeg å bli lei av å poste nye svar for å få denne topicen øverst på listen. Vær så snille, hvilken som helst kommentar, bare kom med dem. Mvh Oovz Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg hadde bestilt meg en 957MB hvis jeg skulle hatt en 19". Men jeg har bestemt meg for å kjøpe en 17", og derfor 757MB. Men ingen i Norge har den! "#!¤"/% :o Lenke til kommentar
corcky Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Ville ikke gått for en Dynaflat skjerm i dag.. Bilderøret er om sagt ikke flatt og fargene er blasse. Gå for en skjerm med Diamondtron/Trinitron bilderør. fks Samsung 959NF. De skjermene er 100% flate og har meget bra farge gjengivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå