Merko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har nå bestillt Falcon Pistol Grip fra USA. Noen andre her som har, eller har testet? Ser ganske artig ut.. Legger med en liten youtube film av hvordan den fungerer. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvor bestilte du den fra? Hele driten, ikke bare grepet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Greit konsept, men problemet med den er begrenset spillstøtte. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Greit konsept, men problemet med den er begrenset spillstøtte. Jepp, men den filmen stammer fra 2008, har kommet støtte til flere nye spill nå afiak. Hvor bestilte du den fra? Hele driten, ikke bare grepet. Hos Novint i USA. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Jeg ville antatt at de oppdaterte sidene sine så fort som mulig. Nå har jeg bare sett på FPS spill ettersom det er det som ville vært mest aktuelt for meg, og der så støtten rimelig tragisk ut. De har jo ikke klart drivere for BF 2142 enda. COD4? nei MW2 kommer ut i Q1 2010...men hvem vil vente så lenge på støtte? (sikkert endel, men det å måtte vente er ergerlig). Det er ett nisjeprodukt, og da vil støtten være manglende. Med mindre Novint gjør en sykt god jobb med å forhandle seg til spillstøtte i fremtiden, ser jeg ikke for meg at det kommer til å bli mainstream i det heletatt. Endret 17. januar 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Jeg ville antatt at de oppdaterte sidene sine så fort som mulig. Nå har jeg bare sett på FPS spill ettersom det er det som ville vært mest aktuelt for meg, og der så støtten rimelig tragisk ut. De har jo ikke klart drivere for BF 2142 enda. MW2 kom ut i 2009. Det skal bli støtte for BF: BC2, et av de spillene jeg ser frem til. Det blir vel uansett et av de eneste FPS spillene jeg skal spille fremover, så for meg er det godt nok. MW2 støtte blir det sannsynligvis også. Fra Novint folka: I think F-gen support for this game would happen fairly quick after the games release. If not from Novint, one of the guys in the community. Endret 17. januar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå