ekallevik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har hørt mye dårlig om LED LCD-TV'er til visning fotballkamper og PS3-spilling, og spesielt at det er store problemer med responstid og input lag. Gjelder dette alle LED LCD-TV'er, også de med lokal dimming, eller bare noen modeller eller har jeg bare misforstått helt? Lurer også på hvordan det er å se film fra PC'en i et mørkt rom i forhold til en vanlig LCD-TV, da jeg film fra PC'en vertfall 3-4 ganger i uka. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Samme diskusjon som denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1193057 Lenke til kommentar
ekallevik Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Takk for raskt svar Får poste på rett plass da Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Mente ikke å si at du postet feil plass. Men siden dette var diskutert i den andre tråden tenkte jeg du kunne lese den og få noen svar. Nå ser det bare ut som du repeterer samme spørsmål som andre har stillt og fått svar på i samme tråden. Slikt er som regel dårlig strategi på et forum. Lenke til kommentar
ekallevik Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Okei, skal huske det til neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå