fogduckers Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 hey vet noen hvor jeg kan skaffe meg ezio's standardvåpen fra spillet? kastekniver, skjult våpen på armen og sverdet? har allerede funnet drakten på ebay for 2.5k og ja jeg er en ellevill fan Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg vet det er folk som lager våpnene og selger de på nett. BTW; hva skal du med drakta? Skal du bruke den noen ganger:P? Lenke til kommentar
fogduckers Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) bare til posing og bilder:P men vet du om en side der de selger våpen helt likt som ezio bruker? som man faktisk kan kjøpe??? og ikke en video av det? Endret 17. januar 2010 av fogduckers Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Du kan søke litt på ebay, dette er det eneste jeg fant med et kjapt søk: http://cgi.ebay.com/31-Assassins-Creed-Gam...=item5638d624f1 Endret 17. januar 2010 av Bosna Lenke til kommentar
fogduckers Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 bra den:D:D og jeg fant en youtube video åssen man lager en hidden blade:P har delene må bare kutte de å sette alt sammen XD Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kniver som det er vel også ulovlig(?) Lenke til kommentar
Sati Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kniver som det er vel også ulovlig(?) Ikke om de ikke er skarpe, og om de bare skal brukes til posing behøver de vel ikke være det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Vil tro i hvert fall at de er ulovlig og importere til Norge. Var en tråd da en bruker spurte om akkurat dette med å lage et hidden blade, men ble fortalt et det er ulovlig, og farlig. Finner desverre ikke tråden, Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Det er vel ulovlig å gå rundt med disse på gata, men jeg har da tatt 2 stk katana og 1 stk wakizashi (sylskarpe japanske kortsverd) og en stor to-hånder Nodachi igjennom tollen i Norge fra Asia. Et drøyt år siden og ingen som stilte spørsmål. Kunne lagd masse søl med de hvis jeg ville, for å si det sånn.. Hidden or not skal vel ikke ha så mye å si.. Jeg kan fint gjemme mye rart inni en frakk om jeg ønsker. Endret 17. januar 2010 av Assakaluftlars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå