p0pc0rn Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 - 1-2 timer før kvelden er over bytter eg ut alkohol med vann - gjerne med vann i flaskene så folk tror eg drikker fortsatt- alltid gå de siste 5-10 minuttene hjem - frisk luft utgjør mirakler Det funker! Både vann siste delen og en spasertur med frisk luft! Legge seg til det som går på Discovery høres heller ikke så dumt ut Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Stemmer, det.Men fungerer også veldig godt mot bakrus Du blir fortere full, dog.. Men funker det like bra å ta det etter man har drukket/før man legger seg? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Iskald cola, rør ut noe av kullsyren først hvis den er uåpnet, og noe salt potetgull. Funker hver gang Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Zyrtec gjør vidunder med bakrusen, om du har tilgang til det, da Ellers pleier et par glass juice når man kommer hjem på kvelden å hjelpe godt på for dagen derpå. Det er ingenting som tyder på at Zyrtec har noen funksjon, dette er en seiglivet myte. Dagen derpå er det forsent å gjøre noe, drikk nok vann samtidig som du inntar alkohol så slipper du problemer dagen derpå. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Om jeg tar Zyrtec før jeg begynner å drikke, har alltid jeg en bedre dag derpå i alle fall. Så kan det være så mye myte/placebo som det vil. Vet ikke om det funker etter man har drukket/når man kommer hjem på kvelden. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vel nå er det en gang slik at allergimedisiner som f.eks. Zyrtec og Kestine inneholder antihistaminer. De har ingen dokumentert effekt mot fyllesyke, men på grunn av antihistaminene så kan de dempe allergiske reaksjoner som enkelte opplever ved inntak av alkohol. Dette spesielt ved inntak av vin og brennevin da disse inneholder biogene aminer. Intoleranse mot aminer kan oppleves på flere måter, de vanligste er hudreaksjoner, kvalme, brekninger og hodepine. Kvalme, hodepine og brekninger er vel ganske vanlige symptomer på bakrus, dersom du opplever at du har færre plager så kan det faktisk hende at du er allergisk mot disse stoffene og at DET er årsaken til at det hjelper å ta allergimedisin. Allergimedisin har på den annen side ingen dokumentert effekt på de som ikke er allergiske. Sånn, så vet du det. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Nei er vel ikke noe som blir tatt her i gården! Får prøve oss neste gang, om man husker, å drikke mye vann før man går til sengs + en time med Discovery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå