Tersites Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Mitt ATI Radeon 4870x2 idlar rundt 80 grader, med automatisk viftehastigheit på 28% Rett etter eg kjøpte kortet (sommar 08) spurde eg ein fyr på Digitalimpuls om dette var problematisk, noko han avviste. Eg ser imidlertid på ulike fora at folk tykkjer dette blir for mykje. Er 80 grader for mykje? Bør eg eventuelt køyre Rivatuner e.l. for å oppnå lågare temp? På førehand takk Edit: Lasta nettopp ned ny drivar, og CCC køyrer no vifta automatisk opp til 50% for å ta ned temperaturen. Håpar ikkje eg har kutta levetida for mykje på kortet mitt :S Endret 17. januar 2010 av Tersites Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Mitt ATI Radeon 4870x2 idlar rundt 80 grader, med automatisk viftehastigheit på 28% Rett etter eg kjøpte kortet (sommar 08) spurde eg ein fyr på Digitalimpuls om dette var problematisk, noko han avviste. Eg ser imidlertid på ulike fora at folk tykkjer dette blir for mykje. Er 80 grader for mykje? Bør eg eventuelt køyre Rivatuner e.l. for å oppnå lågare temp? På førehand takk Edit: Lasta nettopp ned ny drivar, og CCC køyrer no vifta automatisk opp til 50% for å ta ned temperaturen. Håpar ikkje eg har kutta levetida for mykje på kortet mitt :S Har ikke noe å si, du har 3 års garanti på kortet, og om det ryker så sender du det bare inn og får nytt, tilsvarende eller bedre, kort i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå