awale Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Ja jeg har hørt at det er mulig med mikrofon til ipod touch. Har selv 2.generasjonen og lurer på hvordan dette funker. Har testet med en data mikrofon (som også har øreplugger) men, jeg kunne snakke men ikke høre noe, fordi at den er meningen i datan og har 2 plug-ins (rosa og grønn) men når jeg tok den ut så hørte jeg. Kan jeg da bruke denne til mikrofon? Endret 17. januar 2010 av awale Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det er bare en iPod, har en selv. Men er ganske sikker på at det ikke går å ringe med den. Uansett hva du har av mikrofoner. Lenke til kommentar
awale Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Det er bare en iPod, har en selv. Men er ganske sikker på at det ikke går å ringe med den. Uansett hva du har av mikrofoner. Man kan faktisk det.. har browset youtube lenge og når jeg bumpet over den siden, viste jeg det. Men jeg er ikke helt sikker .. man kan bruke fring og skype .. men jeg kan ikke snakke, pga jeg ikke har mic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå