Gå til innhold

VIA266A

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Epox har allerede blitt ferdig med sitt kort, og 'shipper' det ut i disse dager tror jeg. AnandTech brukte dette kortet i sin Athlon XP test. Så lovende ut. Slo P4 i omtrent alle testene (Bombe??)... Ser at komplett har lagt ut asus sitt 266a kort, men det kommer ikke inn før den 26 :sad:

Det blir dyrt da, nesten 2000,-. Trodde det skulle bli e del billigere siden det ikke er like dyrt å produsere som AMD760 chippsettet...

Jaja, skal i hvert fall ha meg ett :smile:

Lenke til kommentar

Komplett har IKKE Asus sitt KT266A kort enda, det står bare i prislista, men merk deg at det står "Ubekreftet 2001-10-26" på antall. Når det gjelder Epox så lager de faktisk veldig gode kort. De scorer aldri høyest på benchmarksa(men aldri langt nede heller) og korta ligger i Abit- Asus- og MSI-klassen. Er tøffe features på Epox kort også(som at du kan skru på maskinen via tastaturet). Asus er IKKE verd 600 spenn mer enn Epox.

Lenke til kommentar

Nei det er sant. Asus er ikke verdt 600 mer enn EPoX. EPoX er også kjent for å være bra! Det er bare det at det så og si er INGEN forhandlere (i hvert fall kjente forhandlere) i dette landet som selger annet enn Asus, Abit og MSi hovedkort! Dette syns jeg er litt rart men. Ikke noe vits i å styre unna EPoX, Chaintech, Gigabyte etc. fordi man ikke har hørt om dem før.. Bare les litt på utenlandske hardware sider så finner du masse om dem.. De er bare ikke så kjente i Norge! That's It! Men men. Personlig vil jeg ha et hovedkort som man har skikkelige overklokkingsmuligheter på. Da er ABit og EPoX finfine kort :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...