Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg driver med Wordpress for første gang og det er en ting som jeg ikke får til, jeg vil ha flere faner på toppen av siden, altså rett under header-bildet. Jeg har 2 stk i dag men jeg vil ha flere. Eksempel. Han har mange (Home, About osv). Hvordan lage slike faner på toppen? Altså hva er innstillingene for å få dette til? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dette ligger som regel i filen header.php som fulgte med temaet du bruker. Oppretter du en ny side i WP vil denne mest sannsynlig dukke opp her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Rart at man må redigere i .php koden for få en ny tab!? Merkelig om det ikke finnes noe innstillinger for dette i WP. Som for eksempel gjøre om "Om" (About) til en egen fane. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kan du legge ut en link til siden? Gjerne kopiere innholdet i header.php hit. Hva skjer om du oppretter en side? De fleste temaer oppretter nemlig fanene når du oppretter nye sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå