Feh Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hvis du har funnet Gul på ladder burde den vel være verdt en del. Hadde evt. spart den til man hadde fått noe mer enn en shako? Non-ladder er den vel ikke verdt så alt for mye... edit: by the way. tenkte jeg skulle starte opp en ny char i dag og spille litt, se om jeg føler for det /w *akebrett hvis noen vil joine. Endret 4. oktober 2010 av Feh Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det er jo egentelig det jeg lurer på. Burde jeg prøve å bytte vekk gul runen min mot shako, eller tror dere jeg kan få mere for den? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Driver å laste ned DII + LOD fra battle.net nå. Gleder meg å spille igjen. Noe særlig liv online? Endret 5. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tja er vel helt greit. Er jo ikke halvparten av hva det var for 3-4 år siden, men det funker. Bare irriterende med alle de forpulte spammerne (spam bots). Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ble overrasket å se at det stod at over 100K spill sessioner drev på. Men akk! Hadde glemt hvor dårlig visuelt og kronglete gameplay den hadde...vet ikke om jeg holder ut...lol Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Funker helt fint her 800x600 i fullscreen på en 22" med 1680x1050 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Lol da var jeg inne på ladderen #199 ASN ladder. Da var den parkert, og så flytter jeg meg over på å lage en uber trist fury druid Assassin som første char i ladderen var ikke noe særlig fant jeg fort ut. Med 400 som maks dmg er det bare så vidt hun kan fly litt i nm Endret 6. oktober 2010 av Feh Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 400 max dmg på assassin? Da kan det definitivt ikke ha vært trapsin. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det var en surr og rør sin. Respecca for traps og fikk rundt 1.2k på ds og 1.5k på ls bare for å få tatt noen quests. Hadde ingen andre intensjoner med den characteren enn å lvle den til den kom på ladderen så jeg fikk tatt screenshot av det Gjorde det samme med en druid for to reset siden hehe. Siden laveste lvl er 79 på druid ladderen nå er det nok stor sansynlighet for at druiden jeg nettop startet også kommer der Og igjen, hvis noen spiller så legg meg gjerne til eller send et whisp. *Akebrett Trenger også veldig gjerne en normal boost snart. Kan gjengjelde tjenesten såklart, selv om det tar litt tid uten tele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå