Gå til innhold

Diablo 2 - Fortsatt noen på forumet som spiller?

Anbefalte innlegg

Hvis du har funnet Gul på ladder burde den vel være verdt en del. Hadde evt. spart den til man hadde fått noe mer enn en shako? Non-ladder er den vel ikke verdt så alt for mye...

edit: by the way. tenkte jeg skulle starte opp en ny char i dag og spille litt, se om jeg føler for det :p /w *akebrett hvis noen vil joine.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol da var jeg inne på ladderen :D #199 ASN ladder.

post-41440-1286375607,1116_thumb.jpg

Da var den parkert, og så flytter jeg meg over på å lage en uber trist fury druid :) Assassin som første char i ladderen var ikke noe særlig fant jeg fort ut. Med 400 som maks dmg er det bare så vidt hun kan fly litt i nm :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Det var en surr og rør sin. Respecca for traps og fikk rundt 1.2k på ds og 1.5k på ls bare for å få tatt noen quests. Hadde ingen andre intensjoner med den characteren enn å lvle den til den kom på ladderen så jeg fikk tatt screenshot av det :p Gjorde det samme med en druid for to reset siden hehe. Siden laveste lvl er 79 på druid ladderen nå er det nok stor sansynlighet for at druiden jeg nettop startet også kommer der :p

Og igjen, hvis noen spiller så legg meg gjerne til eller send et whisp. *Akebrett

Trenger også veldig gjerne en normal boost snart. Kan gjengjelde tjenesten såklart, selv om det tar litt tid uten tele :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...