Hellemyr Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ja, men øker det også drops, sånn at det dropper mer uniq uten at du har mye mf? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ja, men øker det også drops, sånn at det dropper mer uniq uten at du har mye mf? Jess, inntrykket mitt er slik (og med tanke på at jeg ble kastet set-items etter i players 8 så er det vel en ganske grei konklusjon). Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har ikke lest patch loggene til diablo må jeg si. Hva er det som er så rævva i de nye patchene? Bortsett fra respec i 1.13 Patchen er generelt sett ganske grei, og respec er en god ting for D2. Ikke alle har tid til å remake en char 3-4 ganger eller mer, bare fordi de fant et nytt item som gjør at du ikke kaster bort noen få ekstra points i strenght. Eneste jeg ikke var enig i av ting som ble patchet var at Iron Maiden ikke lenger kan brukes av monster. Iron Maiden var irriterende ja, men en nerf av hvor mye skade som blir returnert hadde holdt i massevis. Nå er det ikke lenger noen utfordring for melee chars i sanctuary og throne room. Ja, men øker det også drops, sånn at det dropper mer uniq uten at du har mye mf? Det dropper ikke mer uniques, men det minsker sjangsen for at en monster ender opp med no drop istedet for item. Sånn som D2 funker, så har alle monstre x antall items de kan droppe samtidig, og da er det en rekke regler som bestemmer hva slags items det er. Blir det armor, skjold, våpen, hjelm etc som kan bli magical, rare, set eller unique vil antall magic find du har bli tatt med i beregningen for å finne ut hva slags items får. Altså det blir valgt at en long sword skal droppe, dermed blir quality lvl sjekket, som starter på unique, blir det ikke et unique sword sjekker den set, blir det ikke sett sjekker den magical og hvis ikke det blir magical så blir det vanlig item. Monstre kan hvis ikke jeg husker feil kun droppe 8 items maks, og det er vel bare super uniques og bosser som kan det. Ved å øke player settings så øker du også hvor mange items en vanlig monster kan droppe på en gang, og sjanges for at en av de itemsene får en no-drop roll. Altså at du ikke får noe items i det hele tatt. Om du faktisk får et unique våpen eller ikke avhenger til en viss grad av magic find også, men siden du får flere sjangser til at items dropper, øker det sjangsen for at en av de spawner som unique. Vær så snill å ikke spørr om formula eller no sånt. Har ikke gått så in depth i item drop systemet. Men den finnes sikkert der ute. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Helvette heller! Diablo cdene blie ikke med i flyttelasset :\ Lenke til kommentar
Lange Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg mista cdnene min også. Heldigvis er cd keyene på battle.net Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Noen som har anbefalinger til maphack? Skal bare spille singleplayer først. brukte Mousepads maphack før, men funker det enda på nyeste versjon? Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nope. Bruker aldri cheats selv så kan ikke hjelpe deg der. Bare ikke prøv å gå online med cheats. Uansett hva folk sier om maphacks, loader og bots etc om hvordan Blizzard ikke kan oppdage de, så blir det oppdaga til slutt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Mousepads sluttet vel å fungere etter 1.10, han var smart nok til å forstå at hacking i d2 ikke lønte seg lenger (de aller fleste som har prøvd maphacks o.l. har blit bannet før eller siden etter 1.10/1.11/1.12/1.13 patchene). Selv brukte jeg utelukkende maphack (mousepad) i 1.09, men etter 1.10 lærte jeg meg på nytt å spille uten og nå er det faktisk ikke noe savn i det hele tatt. Det tar litt tid å venne seg av med det, men det går. Forøvrig er jeg egentlig dritt lei D2 nå selv om jeg ikke har spillt på et halvt år. Har vel en 86 Frenzy barb og en 92 Lightning sorc (infinity merc) og begge er egentlig cookie cutters så det holder, men det blir rett og slett bare for kjedelig i lengden. Eneste som er gøy lenger er å knerte uber tristram med frenzy barben, noe han gjorde første gang på lvl 84 ^^. Endret 24. september 2010 av Feh Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 men er det noen maphack som funker i singleplayer, ettersom det er det jeg kjører nå? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 men er det noen maphack som funker i singleplayer, ettersom det er det jeg kjører nå? Last ned Sting Maphack. Den har jeg brukt siden 2006. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Funker dette på den nyeste patchen da? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Funker dette på den nyeste patchen da? Den har funka på alle patcher siden slutten av 2005, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Går det ann å spille diablo uten CD, uten å bruke D2Loader? Cdromen bugger seg til når jeg har diablo cden i av en eller annen grunn :\ Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Går det ann å spille diablo uten CD, uten å bruke D2Loader? Cdromen bugger seg til når jeg har diablo cden i av en eller annen grunn :\ Last ned image fil til Diablo 2 da? Skader vel ikke så lenge du har en original serial. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvis CD-ROMen er stabil nok, så setter du i D2 CDen, høyre-klikker på CD-ROM, velger utforsk, marker alle .MPQ filene du finner og kopier de til D2 mappa som ligger på harddisken. Da skal du kunne spille D2 uten CD, uten image fil og uten D2Loader. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Går det ann å spille diablo uten CD, uten å bruke D2Loader? Cdromen bugger seg til når jeg har diablo cden i av en eller annen grunn :\ Registrer deg og cd-keyene dine på battle.net så får du muligheten til å laste ned diablo 2 som kjøres rett fra maskinen uten loader eller cd. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Er det ladder reset på gang nå? Har nettopp begynt på multiplayer, og kommet til hell og lvl 60 untwinked, og uten boost. Så kommer det en pala inn og gir med masse gear, som enigma, shako, og andre deiligheter, samt masse high runes, og forteller at ladder reset er om en time >.< Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jepp. Etter det jeg har lest gikk serverne ned i går en gang, så var nok reset ikke langt unna da han ga deg det. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jaja, bare å kjøre på med ny lvl 1 da :] Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Har funnet en GUL rune, lurer på om det er lurt å bytte denne vekk mot shako, eller kan jeg få mere for den? Har også funnet en Horizon's Tornado som er perfect (280ed). er denne verdt noe spess? Og hvor mye koster necro summon skiller grand charm, i pgems eller runes? Liten ting til. Fant et eth Hyperion Spear uten noen sockets, som jeg tenkte kunne være fint å lage insight på og gi til merc. Vet det er noe lurt man kan gjøre med å bruke han i act5 til å lage sockets, så han bare gir det antall sockets jeg vil ha. Noen som vet hva jeg snakker om, og kan forklaere litt nermere? Endret 4. oktober 2010 av Hellemyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå